Samsung מחזירה לחיים את ה-Stylus, רשימת 10 הדברים הכי מרגיזים בגאדג'טים, איך להפוך עיצוב של iOS לעיצוב בסגנון Windows 8, ראיון עם מנכל iA, תהליך תכנון דף Facebook של Nike, ארבעת המרכיבים של חוויית המשתמש, שיטה ליצירת תרחישים מפורטים, ואתרים ללא ססמא.
Samsung מחזירה לחיים את עט ה-Stylus במכשיר ה-Galaxy Note 10.1 שלה:
http://www.youtube.com/watch?v=qbgBxr4H59A
לפעמים כיף להיות קצת קטנוני … אז הנה 10 הדברים הכי מעצבנים בעיצוב גאדג’טים:
http://gizmodo.com/5932483/10-biggest-gadget-design-fails
Microsoft מראה איך להפוך עיצוב של iPad (ב-iOS) לעיצוב בסגנון Windows 8:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps/hh868262.aspx
ראיון מעניין עם Oliver Reichenstein, מנהל חברת העיצוב הבינלאומית Information Architects:
http://www.theverge.com/2012/7/24/3177332/ia-oliver-reichenstein-writer-interview-good-design-is-invisible
תיאור מפורט של מעצב בשם Gene Lu של תהליך עיצוב ותכנון אתר של Nike עבור Facebook:
http://genelu.com/2012/07/nike-air-force-1/
מאמר בשני חלקים על 4 המרכיבים של חוויית המשתמש.
חלק I:
http://www.uxmatters.com/mt/archives/2012/04/more-than-usability-the-four-elements-of-user-experience-part-i.php
חלק II:
http://www.uxmatters.com/mt/archives/2012/08/more-than-usability-the-four-elements-of-user-experience-part-ii.php
מאמר שמסביר את חשיבות יצירת תרחישים (Scenarios) בתכנון מערכת, ומפרט שיטה ליצירתם:
CC by trayser
http://www.uie.com/articles/ux_projects_scenarios/