בקישורי השבוע: איך הופכים עמוד ל-wireframe בלחיצת כפתור, מהן התכונות שמחפשים במועמד לתפקיד חוויית משתמש, דעיכתו של ווב 2.0, וכיצד ניתן לעצב מחדש אתר של 12 מיליון משתמשים.
cc by John Thurm
Wirify: הרשת כ-wireframes
האם אי פעם ישבתם וניסיתם להפוך עמוד קיים ל-wireframe? התוסף הקטן הזה אמנם לא יחסוך לכם את העבודה לגמרי, אבל הוא צעד ראשון בכיוון שיכול להיות שימושי להמחשה מהירה של הבדלים מבניים של עמודים. תשמרו אותו במועדפים, תפעילו אותו בעמוד הרצוי, ותקבלו סקיצה אוטומטית גסה של העמוד. למשל, כך נראה החלק העליון של אתר UXI:
תכונות רצויות של מועמד לתפקיד חוויית משתמש
מדי שבוע מתפרסמות כאן באתר כמה מודעות דרושים. כל מודעה מחפשת מועמדים קצת שונים ומציבה דרישות משלה. בכתבה זו, חמישה בכירים בתחום חוויית המשתמש מדברים על הכישורים והתכונות שהם מחפשים במועמד. קריאה חובה גם לכל מי שעוסק בגיוס UX וגם לכל מי שמחפש להתגייס. ואם אתם מחפשים משהו יותר ממוקד למחוזותינו, כדאי לקרוא את המאמר הזה, שהתפרסם כאן באתר לפני חצי שנה.
דעיכת ווב 2.0
המושג "ווב 2.0" נשמע פחות ופחות. יכול להיות שזה בגלל שזו כבר לא הגדרה מדויקת מספיק לפרויקט, והמושג התפצל לכמה ביטויים אחרים שבדרך כלל מסתיימים במילה "חברתי" (רשת חברתית, המלצות חברתיות, קניות חברתיות וכו'), ויכול להיות שלאנשים פשוט נמאס. אבל יכול גם להיות שזה כבר לא מספיק טרנדי. הפוסט הזה מנתח את כמות הכניסות היורדת בכמה מהאתרים שהתרגלנו לחשוב עליהם כעל הדוגמאות הקלאסיות של עולם הווב 2.0.
מאחורי הקלעים: כיצד מעצבים מחדש אתר של 12 מיליון משתמשים
כתבה מעמיקה ומפורטת ב-mashable, שעוקבת אחרי תהליך העיצוב המחודש של אתר thrillist, עם הרבה דוגמאות מצוינות שמספקות הצצה לתהליך העבודה האמיתי. הכתבה עוקבת אחרי כל השלבים בתהליך, מהשקת האתר, העיצובים הראשונים והתובנה כי האתר אינו מצליח להכיל את עצמו, דרך מוקאפים, בנצ'מארק וכיוונים שונים, ועד המימוש הטכני של האתר. מקרה מבחן נדיר ויפה.