השבוע בקישורים
המדריך השלם לעבודה על אתרים המתאימים עצמם לרזולוציות מסך משתנות, מאמר המציג דווקא את המקומות בהם עיצוב ממוקד משתמש עלול לפגום בתהליך העבודה ואיך להימנע ממקומות אלו, איך חברת פורד פיספסה בגדול בעיצוב הממשק של מערכת פנים-הרכב, מאפיינים של הגולש הישראלי וכלי חינמי ומהיר ליצירת מבדקי הקלקות על-גבי תמונה.
עיצוב עבור רזולוציות משתנות – המדריך השלם
לא ניתן להתעלם יותר מעיצוב ובניית אתרים עבור רזולוציות מסך משתנות. יותר מזה, קשה לחשוב על סיבה כיום לבנות אתרים בדרך אחרת. המדריך המקיף הזה מסכם את כלי העבודה העומדים לרשותנו, טכניקות, דוגמאות לאתרים, טיפים בכתיבת קוד, ועוד הרבה חומר רלוונטי בנושא.
חמישה חסרונות לעיצוב ממוקד משתמש
אתם עורכים מבדק שמישות למוצר שלכם בו אתם בודקים האם משתמשים מעדיפים למחוק תמונה באלבום בעזרת מקש DELETE, מקש REMOVE, גרירה של הפריט לסל המחזור או מקש עכבר ימני עם תפריט קונטקסטואלי. התוצאות שלכם מחולקות שווה בשווה בין כל הפתרונות האפשריים. אולי כדאי להטמיע את כל הפתרונות? המאמר הזה מציג את המקומות בהם גישה של עיצוב ממוקד משתמש יכולה לפגוע בתהליך הפיתוח הכולל של המוצר, ואיך לעקוף מקומות אלו.
יצרנית הרכב פורד, צנחה בדירוג יצרניות הרכב האמריקאי ממקום חמישי למקום 23. חברת J.D Power הבודקת שביעות רצון צרכנים טוענת שלמרות איכות הגימור הגבוהה של דגמי פורד, ההתנהגות ה"מעצבנת" של המערכת האינטראקטיבית שלהם היא זאת שגרמה לצניחה בדירוג. המאמר הבא מנסה להעביר את השינוי התפיסתי שיצרני הרכב צריכים להתמודד איתו: לא עוד מכונית עם מערכות ממוחשבות, אלא מערך שלם של מערכות ממוחשבות בעלות יכולת ניידות בתוך גוף המהכונית.
איגוד האינטרנט הישראלי השיק מאגר נתונים סטטיסטיים אודות האינטרנט בארץ ועימו סקר חדש הבוחן את הרגלי השימוש ברשת בקרב הישראלים.
כלי חינמי ומהיר ליצירת מבדקי הקלקות על גבי תמונה. התמונה יכולה להיות צילום מסך מהאתר שאתם בונים, או שתי ואריאציות גרפיות של אתר בעבודה. הכלי גם מאפשר לגולשים להשתתף בבדיקות של גולשים אחרים. תודה ליוסף ויסמן (דרך פייסבוק)