השבוע בקישורים: סרטון וידאו על החיים הדיגיטליים בשנת 2015, כלי פשוט ומהיר לזיהוי פונטים באתרי אינטרנט, מאמר מעניין על הפן העסקי שבנוכחות ברשתות חברתיות, מדריך קצר על עיצוב לגדלי מסך משתנים בעזרת CSS ופוסט מעניין של אמיר דותן על המעגלים החברתיים של גוגל פלוס. תהנו!
החיים בעולם דיגיטלי היום ובשנת 2015
קטע וידאו של 7 דקות המתאר באינפוגרפיקה את החיים הדיגיטליים שלנו כיום וב-2015. כולנו יודעים שהשימוש בטלפונים חכמים נמצא בעליה, אבל גידול מ 14 מליון ב 2010 ל 788 מיליון ב 2015 ? זו כבר חתיכת אינפורמציה שקשה להתעלם ממנה.
מחפשים דרך פשוטה וסופר-מהירה לדעת מה הפונט שאתם רואים כרגע בדפדפן? פשוט עברו עם העכבר מעל המילה, ובחלונית קטנה יופיע שם הפונט, גודל, ריווח שורות ועוד מידע בסיסי וטוב.
אז איך עושים כסף מכל הלייקים האלה?
חברת אאודי שילבה טאג טוויטר בתוך פרסומת טלביזיה בסופרבול השנה. האם מספר ה"לייקים" או "טוויטים" משפיע על מכירות של מוצר? התשובה: אף אחד לא ממש יודע, אבל החברה משקיעה בצוות שמנהל את הנוכחות התאגידית ברשתות חברתיות. המאמר (זהירות! ארוך) מנסה לענות על שאלת מליון הדולר הזאת.
מסכי מחשב, מסכי טלביזיה, טאבלטים וטלפונים חכמים. אתם רוצים שהאתר שלכם יראה טוב על כולם. מאמר קצר מסביר את הבסיס של עיצוב לגדלים שונים של מסכים בעזרת שאילתות CSS. לינק מתוך המאמר מפנה לעמוד אינטרנט בו ניתן להכניס כתובת של אתר אותו תרצו לבדוק. הבדיקה מראה את האתר כאילו אתם צופים בו ממכשירים שונים: החל במסכי מחשב גדולים ועד מסכים קטנים של טלפונים חכמים.
איך אפשר בלי. הניסיון הנוכחי של גוגל להצטרף לחגיגת הרשתות החברתיות צובר אוהדים ואויבים. אמיר דותן לא צולל לתוך נבכי השימושיות של הצעצוע החדש של גוגל אלא מציע לנו נקודת מבט מעניינת על אופציית המעגלים החברתיים.