אנו מחפשים אחר כותבים מוכשרים שיש להם מה להגיד בתחום חוויית משתמש.
כיתבו לנו ואולי תזכו בכניסה חינם לכל פעילויות הארגון למשך שנה אחת.
מה אנו בדיוק מחפשים?
אנחנו מחפשים כותבים מעניינים שעוסקים בתחום חוויית המשתמש או בתחומים משיקים, שיש להם ידע רחב ורוצים לעניין קהל מקצועי. אם בוער בכם נושא כלשהו או שיש לכם תחום עניין היכול להזין סדרת כתבות, צרו איתנו קשר.
אילו נושאים?
כל נושא הקשור באופן ישיר או עקיף לתחום חוויית המשתמש:
- תהליכי אפיון, כלי עבודה ותוצרים.
- עיצוב גרפי, טיפוגרפיה, צבע, תוכנות, טרנדים.
- קבלת החלטות, התנהגות צרכנית, כלכלה התנהגותית.
- אפליקציות מובייל, אתרי אינטרנט, ממשקים מוטמעים.
- שיפור ביצועי אתר, קידום במנועי חיפוש, רשתות חברתיות.
- ועוד נושאים רבים אחרים.
תוכלו לכתוב כתבה מסעירה שתצית את אזור התגובות, כתבה שכולה דעה אישית על נושא מסוים; הכתבה יכולה להציג כלי-עבודה ספציפי או לסקור תחום שלם; היא יכולה להיות כתבת מבוא או כתבת עומק, מבוססת על נסיון שלכם בעבודה השוטפת או על דברים שקראתם; מכוונת למתחילים בתחום או למקצוענים שבינינו.
מה יוצא לכם מזה?
- חשיפה לקהל רחב של אנשי מקצוע בתחום: מנהלי פרויקטים, סטארטאפיסטים, אנשי חוויית משתמש ועוד רבים.
- ליווי של הצוות המקצועי של UXI בתהליך הכתיבה.
- הכרה מקצועית וקידום אישי: לינק מהמאמר לבלוג שלכם, לאתר החברה בה אתם עובדים או לפרופיל שלכם ב-Linkedin.
- חשיפת התוכן לאלפי קוראים, קידום המאמר בניוזלטר, בדף הפייסבוק של UXI ובטוויטר.
האם צריך נסיון בכתיבה?
לא, למרות שנסיון בכתיבה אף פעם לא מזיק:) כל מה שאתם צריכים הוא שליטה טובה בשפה העברית ותשוקה לכתוב. אנחנו עובדים עם כל הכותבים שלנו במטרה לעזור להם לכתוב מאמרים מקצועיים, קריאים ואינפורמטיביים.
אז איך מתחילים?
שלחו אלי לכתובת [email protected] הצעה המציגה את הנושא עליו תרצו לכתוב. את ההצעה יש לשלוח עד ה 17/09 כמסמך וורד המפרט את נושא הכתבה, נקודות עיקריות לדיון, רלוונטיות הנושא לתחום חוויית המשתמש (במידה והקשר לא מובן מאליו), הקשר שלכם לתחום עליו אתם רוצים לכתוב, לינקים רלוונטיים וכדומה.
צוות UXI יבחר בעשר ההצעות הטובות ביותר שיהפכו לכתבות. העבודה על כל כתבה וכתבה תיעשה מול תאריך פרסום ספציפי לאותה כתבה. הכתבות יפורסמו באתר בחודשים אוקטובר-דצמבר ולאחר מכן נבחר בהצבעה את הכתבה המוצלחת ביותר. הכתבה הזוכה תזכה את הכותב בכניסה חינם לכל פעילויות הארגון למשך שנה אחת.
תודה,
יניב שריג
עורך תוכן
* הקריאה מופנית לכולם. כתבנו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.
הי יניב,
עד מתי אפשר לשלוח הצעה לכתבה ועד מתי צריך לשלוח את הכתבה עצמה?
תודה וסוף שבוע נעים,
אנה.
הי אנה,
את ההצעה כדאי לשלוח עד ה 17/09 כמסמך וורד המפרט את נושא הכתבה, הנקודות העיקריות בה, הרלוונטיות לתחום חוויית המשתמש (במידה והקשר לא ברור מאליו), הקשר שלך לתחום עליו את רוצה לכתוב, לינקים רלוונטיים וכד'. אל תחסכי בפרטים.
לאחר שנבחר את ההצעות שימשיכו לכתבות באתר, נוכל לשבץ עבור כל אחד תאריך פרסום ואז העבודה על הכתבה תהיה בהתאם לתאריך זה.
תודה,
יניב