Adobe יוצרים חומר לעבודה בענן, עיצוב למצבים ריקים, השפעת צבע על רכישה, עיצוב שטוח מול skeuomorphism, עיצוב תוכנות עסקיות שמשתמשים אוהבים, עיצוב לשימוש ראשוני, טרנדים בניסויי שימושיות, תכנון תהליך רכישה ידידותי, איך לתכנן ממשקים אנושיים יותר, 8 דקות של Google Glass.
Adobe עשו מהלך דרמטי השבוע כשהודיעו שהתוכנות שלהם יעבדו בענן בלבד מעכשיו.
מול ההצהרה הזו, סדרה ראשונה של מוצרים מקושרי הענן שהציגו- עט ה-“Mighty” ואיתו סרגל
”Napoleon”, עברו בשקט יחסי. ההדגמה לא מאוד מרשימה (בעיקר ביצועי העט) אבל בהחלט קיים פוטנציאל בקונספט של מוצרים פיזיים מקושרים לענן שזוכרים את מאפייני והעדפות המשתמש:
http://www.youtube.com/watch?v=KstD0WZ55I8
איך מתכננים חוויית משתמש למצבים ריקים (למשל בכניסה ראשונה למערכת):
http://tympanus.net/codrops/2013/01/09/designing-for-the-empty-states/
אינפוגרפיקה על הקשר בין צבעים לביצוע רכישה:
http://blog.kissmetrics.com/how-colors-affect-conversions/?wide=1
סיכום מצוין של הדיון על עיצוב שטוח מול skeuomorphism:
http://sachagreif.com/flat-pixels/
4 טיפים טובים לעיצוב תוכנות עסקיות שמשתמשים אוהבים:
http://www.fastcodesign.com/1672511/4-ways-to-build-business-software-users-actually-love
ואם אנחנו בעניין של טיפים, הנה עצות לעיצוב ממשק עבור חוויית משתמש ראשונית טובה:
http://www.uxmatters.com/mt/archives/2013/05/4-tips-for-a-great-first-use-experience.php
על מבחני שימושיות- השיטות האופנתיות ואלו שכבר לא:
cc by l-i-n-k
http://www.uxmatters.com/mt/archives/2013/05/user-research-methods-has-beens-and-stars.php
עגלת קניות ידידותית- על שימושיות בתכנון של תהליכי רכישה באתרי קניות:
http://uxmag.com/articles/shopping-cart-usability
איך לתכנן ממשקים אנושיים- כולל הדגמה יעילה במיוחד ש-Stephen P. Anderson עושה בהרצאות שלו:
http://uxmas.com/2012/ux-design-role-playing-and-micromoments