10 מסקנות חשובות לגבי מבדקי שמישות | 6 טעויות של לקוחות שפוגעות בהצלחת פרוייקטים | מה הקשר בין תחושת 'נדירות' לבין אחוזי המרה? | גם טיפוגרפיה צריכה להיות רספונסיבית – מדריך עיצוב להתאמת גודל הטקסט לגודל המסך |
ועוד קישורים מעולים שעלו השבוע, ואיכשהו התפספסו לכם בפיד
למען המדע: כותב המאמר הזה השתתף במעל 100 מבדקי שמישות וכתב 10 מסקנות מעולות
טיפוגרפיה רספונסיבית – מדריך חשוב להתאמת עיצוב הטקסט לפי גודל מסך
עובדה שהלקוח שלך כנראה לא רוצה לשמוע: הצלחת הפרוייקט תלוייה גם בו!
6 טעויות מצד הלקוח שפוגעות בפרוייקט ולבסוף בתוצרים
יוצרים ויזואליים צריכים משוב ויזואלי
5 כלים שיעזרו לכם לקבל משוב ברור ויצרני, ממש שם, על גבי התוצר
כאשר התחלתי להקשיב להרצאות ולמאמרים.
קיבלתי המון ידע יקר מפז.נהינתי. בוודאי שראיתי את הקשר בין אלפי מוצרים לחווית המשתמש .כך סיגלית לי דרך לפיתוח מוצרים. אך לי זה לקח המון זמן שבגדול הפסדתי .במוצר הבה שלי זה ברור ומובן שאבחר לבדוק קודם את החוויות המשתמש ולאחר מכן השאר .זואת המלצה שלי לממציאים ולרושמי הפטנטים.תודה .