מסחר אלקטרוני הוא דרך מצוינת ומרתקת לבחון חוויית משתמש. כל שינוי בממשק יכול להשפיע מיד על המדדים, מה שמצריך הרבה בדיקות ומבטיח הרבה אקשן.
מפגש הערב האחרון שלנו (שהיה גדוש ביותר מ-300 משתתפים) נתן במה לשלושה מרצים מרתקים שעסקו בחוויית משתמש בתחומים המובילים בארץ – אופנה, תיירות וסופרמרקטים: ברק דנין, הבעלים והמנכ"ל של יוניק יו איי שחשף לראשונה את הממצאים ממחקר ה-UX על אתרי מסחר אלקטרוני ישראליים, עופר שני, ממייסדי מרמלדה מרקט ורן אנוך, מנהל מעבדות וסמנכ"ל אונליין בקבוצת הדקה ה-90.
בסיכום תוכלו למצוא את ההרצאות המצולמות ואת המצגות עם כל התובנות והמסקנות.
מסקנות ממחקר מעמיק: חוויית משתמש באתרי מסחר ישראליים
ברק דנין, יו"ר ארגון חוויית משתמש ישראל, מנכ"ל ובעלים ביוניק יו איי
בחודשים האחרונים, צוות המחקר של יוניק יו איי ביצע מחקר עצמאי על 9 מאתרי המסחר המובילים בארץ. המחקר התמקד ב-3 ורטיקלים מובילים: אופנה, תיירות וסופרמרקטים. המחקר כלל בדיקות שמישות עם עשרות משתמשים אמיתיים, שרבים מהן התבצעו עם ציוד מעקב עיניים משוכלל. בהרצאתו, ברק שיתף כמה מהמסקנות וההמלצות המעשיות שעולות מדוח סיכום המחקר, ושיכולות לסייע לכם בשיפור המדדים באתר שלכם.
צפו בהרצאה המלאה
המצגת המלאה
שרברבות של משפכים – 3 סיפורים על הזרימה בדרך להמרה
עופר שני, ממייסדי אתר מרמלדה מרקט
למרמלדה מרקט יש שני קהלי יעד עיקריים: מוכרים וקונים. החוויה באתר, הממשק והיעדים של החברה, שניהם מכוונים במקביל לשני קהלי היעד. בהרצאתו, עופר שיתף 3 מקרי בוחן על שינויים שנעשו באתר וההשלכות שלהם. התוצאות העלו כמה מסקנות מעניינות במיוחד על האופן שבו ניתן להשפיע על התנהגות המשתמשים.
צפו בהרצאה המלאה
המצגת המלאה
עקב מגבלות חיסיון עסקי, צילום הווידאו והמצגת המלאה מהרצאתו של רן אנוך מהדקה ה-90, אינן מוצגות. מה המסקנה? שווה להגיע למפגשים עצמם, ככה לא תפסידו שום דבר מהתכנים 🙂
רוצים לעקוב ולדעת על כל המפגשים? זה עמוד ה-meetup שלנו
כתבה טובה
הרצאות וסקירות ממש מעניינות
בהחלט סקירה מעולה ומרתקת.
אפשר ללמוד המון מההרצאות!
כתבה נכונה ורלוונטית לכל מי שפועל בעולם האיקומרס והחנויות הוירטואליות,
חשוב מאוד למדוד ולמדוד נכון.