אנחנו שמחים לתת לכם במתנה גישה לצפייה בהרצאה שדורגה כטובה ביותר בכנס.
ההרצאה של יניב שריג, מאפיין חוויית משתמש בכיר מ-myheritage, עוסקת באופן בו מתעדפים פיצ'רים במוצר, תוך התחשבות בצרכי המשתמשים. זו הרצאה שניתן ללמוד ממנה כלים מצוינים לקבלת החלטות במוצר (ובכלל), אבל לא רק – היא גם מצחיקה, מעניינת ורלוונטית לכולנו.
תהנו!
כש-UX נכנס לתמונה – תיעדוף פיצ'רים מבוסס חוויית משתמש
יניב שריג
- לפעמים מנהלי מוצר נכנעים לבקשות פיצ'רים שעולות מהמשתמשים. הבעיה עם זה היא שאלה שמתלוננים הם לא תמיד קהל היעד העיקרי של המוצר.
- דרך לחישוב דירוג חשיבות של פיצ'רים:
- פיצ'ר חשוב הוא כזה שמשפר משמעותית את היכולת של המשתמש להשיג את המטרה שלו
- לא מספיק לדרג את הפיצ'רים מבחינת חשיבות – הציון המשוקלל צריך להתייחס גם לשיקולי היתכנות פיתוח
- צריך לקחת בחשבון את החשיבות העסקית של כל קבוצת משתמשים (פרסונה) ולהכניס את המימד הזה לציון המשוקלל
- המוצר צריך להביא לידי ביטוי מידה של איזון בין פיצ'רים בסיסיים – שחייבים שיהיו במוצר – לבין ה"סוכריות", הפיצ'רים הנחשקים (מודל kano)
- חשוב לתכנן את מפת הדרכים כך שבכל שלב יהיו גם פיצ'רים בסיסיים וגם סוכריות
לצפייה בכל ההרצאות והסיכומים מיום ההרצאות בכנס