בית  > איזור אישי > חברי UXI > מפגש UXI11: חוויית משתמש בעולם הפיננסי

מפגש UXI11: חוויית משתמש בעולם הפיננסי

מפגש UXI שנערך ב-6/5/12 עסק באפיון חוויית משתמש לעולם הפיננסי. המרצים הציגו את האתגרים היחודיים לעולם הזה דרך עיני הבנק, הרגולטור וספקי שירותי אפיון ופיתוח לעולם זה ודרך פרויקטים אמיתיים שבוצעו בתחום. שמענו על האסטרטגיה ועל המגמות בתחום, וגם על פרטי הממשק.

finans  מפגש UXI11: חוויית משתמש בעולם הפיננסי


חוויית בנקאות אחרת – אפליקציית בנק הפועלים באייפד
מרצה: גיל פארן, מנהל  תחום חוויית המשתמש באגף בנקאות ישירה, בנק הפועלים

היום כבר ברור שהטאבלטים מהווים ערוץ מרכזי אצל מספר הולך וגדל של משתמשים. ההרצאה עסקה בפרויקט החדשני של אפליקציית בנק הפועלים לאייפד – תכנון הקונספט, מאפייני הממשק והעיצוב המותאמים לטאבלט, תהליכי עבודה בין גורמי המפתח ותובנות עיקריות מהפרויקט. בעיקר, נגעה ההרצאה בשאלה כיצד מוצאים את האיזון בין חוויה עשירה לבין מידע פיננסי מובהק.


איפה הכסף? אתגרים והזדמנויות באפיון אפליקציות פיננסיות

מרצים: ניצן אביטוב, מנכ"ל UXpert, ודן ליכטנפלד, מנכ"ל Ideo Mobile

ההרצאה כללה סקירה של עקרונות ודוגמאות "מהשטח" להיבטי האפיון והפיתוח של אפליקציות פיננסיות בעידן מסכי המגע. מעבר ממערכות מידע "אפורות" למערכות שמספקות חווייה, כלים לניהול פיננסי ומידע שיווקי ומכירתי, בסביבה של ריבוי ערוצים וריבוי מכשירי קצה.

 

האתר החדש של בנק ישראל: UX בשירות הממסד הפיננסי
מרצה: אלון בן-נון, יועץ חוויית משתמש עצמאי

בשנה הנוכחית יעלה לרשת האתר החדש של בנק ישראל. את ההחלטה לערוך שדרוג יסודי במבנה מערך המידע הארגוני ולהציבה בסדר עדיפות גבוה, הוביל הנגיד פרופ' סטנלי פישר ואף מינה לצורך ניהול המשימה את אחד מיועציו הבכירים. את תהליך השינוי, שהחל בשנת 2009 בצל המשבר הכלכלי הגואה, ליווה אלון, שסיפר בהרצאה על הרפתקאותיו ותלאותיו של יועץ חווית משתמש קטן שנקלע ללב ההתרחשות הפיננסית הגלובלית.


בנקאות פרטית דיגיטלית – מגמות וטרנדים בחווית הלקוח
מרצה: שי רוזן, מנהל תחום האסטרטגיה והייעוץ בריל קומרס

ההרצאה עסקה בתיאור המגמות העדכניות של שירותי הבנקאות הדיגיטלית למגזר הפרטי והראתה כיצד הופכים הבנקים מספקי שירות אדישים לשחקני D2C אינטרנטיים תחרותיים ומקצועיים. בין הנושאים שכללה ההרצאה: מגמות בשימושים בשירותי בנקאות פרטית באינטרנט; חווית לקוח מלאה בבנקאות דיגיטלית – משלב חיפוש המידע ועד שלב סגירת העסקה; מגמות בחווית המשתמש; בנקאות דיגיטלית כמסחר אלקטרוני; בנקאות דיגיטלית במובייל.



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח