בית  >  כתבות  > תחרות הפוסטרים של UXI

תחרות הפוסטרים של UXI

ברק דנין, 27/5/2010. 18 תגובות.

כפי שהכרזתי אתמול במפגש, אנחנו מתחילים היום תחרות פוסטרים בנושא של חוויית משתמש. הרעיון עלה בעקבות שאלה של לילך באיזור הדיונים (תודה לילך!)

המטרה: להעלות את המודעות לנושא חוויית המשתמש. להעביר מסר שמסביר בצורה הומוריסטית וקלילה את נושא חוויית המשתמש (או חלקים ממנו) ולמה הוא חשוב.

קהל היעד: קודם כל ישראלי, דובר עברית. כל מי שלא יודע מה זה UX, וכל מי שדווקא מכיר ונהנה מבדיחות גיקיות של אנשי מקצוע.

עדכון 22/6/2010: סבב ב' משודרג ומשופר של התחרות התחיל. כדאי להציץ.

עדכון 3/6: אם יש לכם כמה רעיונות אתם מוזמנים לשלוח כמה פוסטרים ולהגדיל את הסיכוי שלכם לזכות!

עוד פרטים – בפנים…


cc by Jon Marshall

האתגר

  • ליצור פוסטר שעוזר להסביר מה זו חוויית משתמש ולמה זה חשוב.
  • להיות מצחיקים אבל רציניים.
  • להיות תקשורתיים, להעביר מסר.
  • להיות פשוטים (לא דיאגרמות שמתארות תהליכים).
  • להיות ישראליים ומקוריים – לא סתם תרגום.

בתמורה תקבלו

פרסום באתר UXI, בעמוד התחרות והערצה אינסופית מהקהילה ותודה גדולה מצוות UXI.
בנוסף, הזוכה יקבל/תקבל:
  • פרסום של שמות היוצרים (או העסקים) על גבי הפוסטר
  • 50 עותקים מודפסים של הפוסטר, לחָלֵק למי שבא
  • את הספר Designing for Interaction (באדיבות רוני אורבך, תודה!)

מי יכול להשתתף?

כל מי שמסכים שנפיץ (UXI) את הפוסטר בחינם, ומוכן לתרום לנו את הפוסטר המעוצב, ללא תשלום.

פרטים טכניים – חשוב לקרוא

  • פורמט: 50×70. אפשר עם bleed.
  • קובץ: עדיף אינדיזיין/אילוסטרייטור וקטורי, אפשר גם רסטר בפוטושופ. CMYK כמובן, זה ילך לדפוס.
  • פונטים: רק כאלה שיש לכם ברשיון, שהפכתם ל-outline בקובץ.
  • צילומים, איורים ואלמנטים אחרים: רק דברים שאתם יצרתם, קניתם, או מצאתם במאגר חינמי שמותר להשתמש בו גם לצרכים עסקיים. לא דברים שלקחתם סתם מהאינטרנט.
  • רסטר: רק באיכות 300dpi ומעלה.
  • לוגו של UXI: חייב להופיע על הפוסטר. הלוגו של UXI יהיה מופרד ומובחן מהקרדיט למעצב/קופירייטר/חברה שתכננו את הפוסטר. כלומר, צריך להיות ברור שהפוסטר מייצג את UXI ולא את מי שיצר אותו. כתבו אלי, barak@uxi.org.il ואשלח לכם את הלוגו כ-EPS.

עדכון 3/6: אם יש לכם כמה רעיונות אתם מוזמנים לשלוח כמה פוסטרים ולהגדיל את הסיכוי שלכם לזכות!

הגשה – עד מתי ולאן

הפוסטרים שיוגשו יועמדו כאן להצבעה, והגולשים יבחרו את הטוב ביותר מבין כולם, בדיוק כמו שעשינו עם הסטיקר. אם עוד אין לכם את הסטיקר, אגב, אתם מוזמנים לקבל אותו כאן, ללא תשלום.

כתבות בנושאים דומים



תגובות

18 תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח