בית  > כתבות

כתבות

מחודש ספטמבר 2011   נקה סינון

מה אתם מפספסים כשאתם נותנים אפשרויות בחירה רבות למשתמשים?

Joseph Putnam, 26/9/2011. אין תגובות.

פורסם במקור ב KissMetrics בשם Are You Losing Sales By Giving Customers Too Many Choices?

האם ידעתם שמתן אפשרויות בחירה מרובות למשתמשים, עלול להוביל לרכישות מועטות יותר? זה נכון. חוויתי את זה על בשרי בשבוע שעבר בגלידריה בקליפורניה. חלון הגלידריה הפונה לרחוב מציע כמות בלתי נתפסת של טעמים שונים. בספירה מדובר על יותר מ 100 טעמים שונים. כל כך הרבה טעמים שנכנסתי פנימה לבדוק.

לכתבה »

קישורי השבוע 25/09/11

יניב שריג, 25/9/2011. אין תגובות.

השבוע בקישורים: 24 דוגמאות לאתרים המגיבים לגדלי מסך משתנים, חוקים בסיסיים בבחירת פונטים, פוסטר עם נתונים שימושיים על נתוני גלישה מטלפונים סלולריים, קבצי פוטושופ עם אלמנטים לשילוד עבור אייפד ועשר דרכים לקלקל טפסים באינטרנט.

לכתבה »

כנסו עכשיו!! על דחיינות ועיצוב חוויית משתמש

מירב הר-פז סמו, 22/9/2011. אין תגובות.

דחיינות מונעת מאיתנו לבצע מטלות קצרות-טווח שעשויות להועיל לנו בעתיד. זה נכון כשמדובר בבריאות שלנו (הפסקת עישון), בשאיפה לגוף חטוב (דיאטה), שכר כספי (חיסכון פנסיוני) וכו'. כמעצבי חוויית משתמש כדאי שנכיר נטייה זו, אשר משפיעה על המשתמשים בביצוע הפעולות אותן הגדרנו כמטרה.

לכתבה »

כנס UXI Live 2011: מצגות וסיכום קצר

ברק דנין, 19/9/2011. אין תגובות.

721 איש, 21 הרצאות וסדנאות, 18 מרצים, יומיים עמוסים, כפר מכביה אחד. הכנס הגדול ביותר בתחום ה-UX בישראל שהיה עד היום: UXI Live 2011.

זה הסיכום הקצר.

הסיכום הארוך יותר וגם רוב המצגות מהכנס – כאן למטה 🙂

לכתבה »

קישורי השבוע 18/09/11

יניב שריג, 18/9/2011. אין תגובות.

השבוע בקישורים: הקלטה מלאה של הרצאתו של אורן שמיר מכנס UXI Live 2011 על אפיון חוויית משתמש לפייסבוק, וינדוס 8 שוחרר למפתחים ואנחנו מתחילים לקבל תמונה של המערכת החדשה של מיקרוסופט, פוסט קצר בעברית על ניתוח מתחרים, בחינה של טכניקות חדשות לעיצוב טפסים באינטרנט ומצגת הסוקרת את האתגרים בעיצוב עבור פלטפורמות מרובות.

לכתבה »

מבחני A/B – מדריך למשתמש

לארה סוואנסון, 11/9/2011. אין תגובות.

Lara Swanson . פורסם במקור ב A List Apart

מידע סטטיסטי יכול להיות כלי עזר בעל ערך רב בתהליך פיתוח של אתר אינטרנט.  מבחני A/B הם דרך פשוטה יחסית למדידת האפקט של משתנים שונים כגון: עיצוב, תוכן או פונקציונליות על תנועת המבקרים באתר. במאמר זה נסקור את היכולות והמגבלות של מבחני A/B.

לכתבה »

יצאנו לכנס, מיד נשוב

ברק דנין, 8/9/2011. אין תגובות.

כנס UXI Live 2011  נפתח אתמול בכפר המכביה עם קרוב ל-400 משתתפים שבאו לכפר המכביה כדי ללמוד וכדי להפגש עם אנשי מקצוע אחרים.

היום, יום חמישי 8/9, מתקיים היום השני. החל מ-9:00 יעלו לבמה 12 מרצים נפלאים (וגם אני) שישתדלו לסקרן ולהעשיר את הקהל הגדול, קרוב ל-700 איש שיבוא לכנס ה-UX הגדול ביותר שהיה בישראל אי-פעם.

הולך להיות כיף 🙂

אם בא לכם להצטרף לכל זה, עדייו אפשר, יש מקום ואשמח לראות גם אתכם.

למידע נוסף

לכתבה »

קישורי השבוע 04/09/11

יניב שריג, 4/9/2011. אין תגובות.

השבוע בקישורים: איך מתנהל פיתוח אלגוריתם החיפוש של גוגל? איך בונים גריד שיעבוד טוב באייפון? מהן הדרכים לפתח מערכת מסחר אלקטרונית? מהן הטכנולוגיות הפועלות מאחורי הקלעים של כל אתר אינטרנט? איך בוחרים סכימת צבעים בעיצוב אתר אינטרנט? שבוע טוב לכולם

לכתבה »

קול קורא לכתיבת תכנים באתר !

יניב שריג, 1/9/2011. אין תגובות.

אנו מחפשים אחר כותבים מוכשרים שיש להם מה להגיד בתחום חוויית משתמש.
כיתבו לנו ואולי תזכו בכניסה חינם לכל פעילויות הארגון למשך שנה אחת.

לכתבה »