תכנון ממשקים למגע, עקרונות לראיון משתמש מוצלח, טיפים לקופירייטינג טוב, פנים ועיצוב אתרים, עפרון אחד ועיצוב אינטראקציה, פטנט של Samsung לשימוש בצדי המכשיר, טכנולוגיה להעברת קבצים פשוטה, הדגמה מרשימה של PS4, איך XBOX שולט בנו בתפעול קולי
אוסף עצות מנומקות בנושא תכנון ממשקים למגע, לפי מערכת הפעלה:
http://www.creativebloq.com/design/designing-touch-2123037
פוסט מעניין המפרט עקרונות לראיונות משתמשים מוצלחים:
cc by qisur
http://alistapart.com/article/interviewing-humans
8 טיפים פשוטים ומגובים מדעית- לקופירייטינג טוב:
http://thenextweb.com/socialmedia/2013/11/21/8-simple-copywriting-tips-backed-science/
על הפנים… והשפעתם על עיצוב אתרים:
http://blog.usabilla.com/effect-human-faces-web-design
עיפרון שהוא כיתת אומן ב-Interaction Design:
http://www.fastcodesign.com/3022027/wanted/this-pencil-is-a-masterclass-in-interaction-design
פטנט ש-Samsung רשמו מרמז על כמה תפעולים שהם מתכננים לצגים עוטפי מכשיר:
http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/samsung-patent-reveals-how-its-curved-3-sided-phone-could-work-1200840
טכנולוגית inTouch שפותחה בפינלנד מציעה העברת קבצים בין התקנים בפשטות:
תצוגת תכלית של ה-PS4 בתכנית הלילה של ג’ימי פאלון. מדהים (תודה לחן):