בית  >  כתבות  > זום-אין על עדי בינדר – מרצה בכנס UXI Live 2017

זום-אין על עדי בינדר – מרצה בכנס UXI Live 2017

צוות UXI, 29/1/2017. אין תגובות.

עדי בינדר לוקח את תהליך קבלת ההחלטות העיצובי שלב אחד למעלה. בהרצאה שלו בכנס UXI Live, יציג עדי, בין השאר, גם את שיטת העיצוב הייחודית שפיתח, על-בסיס נוסחת פיבונאצ'י. השיטה מאפשרת למעצבים מתחילים כמנוסים להגיע לעיצובים שנראים מעולה, תוך שימוש בתבניות ברורות שמקצרות משמעותית את תהליך קבלת ההחלטות בעיצוב.

מי אתה, עדי בינדר?
אני יזם, מעצב ומנחה. כיום אני משמש כדירקטור Design & UX בחברת moovit ,שם אני מוביל את צוות האפיון והעיצוב. לפני כן, הספקתי לעבוד בתפקידי ניהול בעיצוב וחוויית משתמש בחברות שונות ועל הדרך להתנסות גם בעולם היזמות. כשאני לא עובד אמח בונה כלים עיצוביים וחוקר את הקשר בין אסתטיקה ויזאולית ומתמטיקה.

מה האתגר הכי גדול עליו תדבר בהרצאה שלך?
בתור אנשי חוויית משתמש חלק גדול מהעבודה שלנו עוסק בקבלת החלטות. במשך היום אנו עומדים בצמתים רבים של קבלת החלטות, מהחלטות קטנות הנוגעות לריווחים וקונטרסטים ועד להחלטות גדולות יותר הנוגעות למוצר שלהן השפעה ישירה לשימושיות ולחוויה.
ההרצאה תעסוק בתהליכים וכלים שעוזרים לנו לקבל החלטות עיצוביות וממשקיות ב-Moovit בשילוב של ניתוח דאטה, בדיקות שוק וכלי מדידה ויזואלים ייחודיים – על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר ליצירה ואופטימיזציה של חוויית המשתמש.

עבור מי ההרצאה שלך תוכל לתרום הכי הרבה?
אני מאמין שההרצאה שלי נוגעת בהיבטים שיהיו רלוונטים ובעלי ערך לאנשי מוצר באשר הם – מעצבים, מנהלי מוצר ואנשי חוויית משתמש, גם לאלו בתחילת דרכם וגם לאלו הנמצאים בתחום כבר שנים.
מעצבים, ובמיוחד אלו הנמצאים בשלבי הקריירה הראשונים, יוכלו לקבל כלים לייעול ושיפור התוצרים העיצוביים שלהם באמצעות כלים ויזואלים ייחודיים שיעזרו להם לקבל החלטות עיצוביות ולייצר שיטת עבודה נכונה ופרודוקטיבית יותר. אנשי המוצר יוכלו לקבל ידע וערך אודות סיפורי מקרה מוכחים שהרצנו עם מיליוני משתמשים מסביב לעולם, הכוללים תרחישי שימוש, החלטות לגבי מיקום אלמנטים על המסך, קופירייטינג נכון למוצר, מדידה אפקטיבית של תכני המרקטינג ועוד.

מה האתגר הכי גדול שלך ביצירת ההרצאה?
בחודשים האחרונים אני עובד על מה שאני אוהב לכנות ״thinking manual״, תהליך המאפשר לי לפרק את תהליכי קבלת ההחלטה שלי לשלבים. תהליכים אלו קורים אצלינו לרוב באופן לא מודע כאשר אנו מקבלים כל סוג של החלטה. בעצם היותנו מודעים לשלבים האלו – אנו יכולים לזקק מתוכם את כל השאלות החשובות ולבחור את אופן הפעולה המתאים ביותר.
כאשר עליי לקבל החלטה לגבי המוצר או שאני עומד בפני שאלה מסויימת אני כותב על נייר ומפרק את מרכיבי ההחלטה ע״י השאלה ״למה?״ שוב ושוב, בוחן את הפתרונות האפשרים בצורה סכמטית ובונה maps mind במטרה לבדוק את הטריגרים והמוטיבציות למציאת הפיתרון.
הכנת ההרצאה איתגרה ודחפה אותי לבדוק את עצמי שוב ושוב בכדי להבין איך הצוות שלי ואני מקבלים החלטות על בסיס יומי על מנת לתת למשתמש את הפיתרון והחוויה הטובה ביותר.

עדי בינדר עובד על המצגת שלו עכשיו. זה ממש לא זמן להפריע

מה הדבר הכי מעניין שלמדת בשנה האחרונה?
למדתי שתחושות בטן לא מעניינות, לפעמים ה״מכוער״ מנצח. בתקופה בה הכלים האנליטים הופכים להיות יותר ויותר מדוייקים ומתקדמים – למדתי למדוד את העיצובים שלנו באמצעות מטריקות ודאטה ובכך להשיג תוצאות אופטימליות בתהליך בניית המוצר.

מה הייתה המלחמה המקצועית הכי גדולה שלך השנה?
לקחנו עלינו את המשימה להפוך את התחבורה הציבורים מסביב לעולם לנגישה ונוחה יותר לנוסעים המקומיים ובכך לעזור להם לתכנן את היום שלהם ולהגיע ליעד בצורה הנוחה ביותר. אחד מהאתגרים היומיומיים הגדולים ביותר שאיתם אנו מתמודדים ב-moovit הוא למצוא פתרון שיתאים ל-1,200 ערים ב- 72 מדינות בתרגום ל-47 שפות שונות, תוך כדי התייחסות להרגלי השימוש השונים בין המדינות ולמבנה תשתיות התחבורה המקומיות.
מציאת פתרון שיתאים בצורה טובה לכל המשתמשים הללו הוא פעמים רבות אתגר גדול שאותו אנחנו צריכים לקחת בחשבון, שוני בין תרבויות ורמות שימוש שונות של משתמשים משפיעים על האופן בו משתמשים שונים מקבלים את המוצר.

מה הטיפ הכי טוב שקיבלת השנה?
Perfect​ is good enough’s worst enemy” – Uri Levine, Co-founder of Waze“
בעוד שזה נשמע כמו משהו שסביר לא תשמעו ממעצב, זה המשפט שהכי זכור לי מהשנה האחרונה ואני מוצא אותו שימושי מאוד בהקשרים שונים. לדוגמה, רוב המעצבים פרפקציוניסטים, ופעמים רבות אנחנו יכולים לשבת לעצב מסך שיכול לקחת שעה ובסוף להעביר שעתיים שלמות רק בלבחור את האייקון המושלם או את הצבע הכי נכון בשביל משהו שיהווה אפס השפעה על המוצר.
בעבודה בסטארטאפ עם מוצרים רבים המתפרסים על פני פלטפורמות שונות (tools TV, web, mobile ועוד..) עלינו להיות מסוגלים לזהות את המקומות שיתנו את הערך הרב ביותר למשתמשים שלנו, ואותם לתעדף כמשימות החשובות ביותר לפיתרון.
כל החלטה שתתקבל בדרך לפיתרון חייבת להיות מגובה בסיבות ונימוקים ברורים והכי חשוב – בעלת יכולת מדידה.

לאיזו הרצאה של מרצה אחר אתה הכי מחכה בכנס?
בעוד אני מקדיש זמן רב בחיפוש אחר ההחלטה הנכונה ביותר, שאילת השאלות היא החלק הראשוני בכל תהליך קבלת החלטה.אני מצפה להרצאה של יסמין אודות היכולת לשאול ולהבין מהן השאלות הנכונות בכדי להגיע לפתרון הטוב ביותר.
״מה היא שאלה טובה?״ זאת שאלה נהדרת לקבל עליה תשובה. אני בטוח שאני אוכל לקחת איתי משהו מההרצאה של יסמין בכדי להבין את תהליך ההחלטות שלי טוב יותר.

מ​ה אתה הכי מקווה ללמוד בכנס?
אני מתעניין בהבנה של צורות עבודה של צוותי עיצוב בסטארט אפ, והדינאמיקות השונות בין חברי הצוות בשלבי הפיתוח השונים של המוצר. איזה סוג של systems design קיימים בתעשייה ליצירת תהליכי עבודה אפקטיבים.

ימים אחרונים להרשמה המוזלת – 10% הנחה על כנס UXI Live 2017

הצטרפו למאות המאפיינים, המעצבים, מנהלי המוצר ומקבלי ההחלטות שכבר קנו כרטיס לכנס. אלו הימים האחרונים להינות מהנחה לכנס. פרטים נוספים באתר הכנס.

 

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח