בית  >  כתבות  > תחרות הפוסטרים: סיבוב ב' משופר ומשודרג

תחרות הפוסטרים: סיבוב ב' משופר ומשודרג

ברק דנין, 22/6/2010. 20 תגובות.

במפגש האחרון של UXI הכרזנו על תחרות הפוסטרים שלנו, ומאז קיבלנו הערות שונות מאנשים שרצו להשתתף. הערה שחזרה על עצמה היתה שקשה למצוא רעיון שהוא יצירתי, יש לו טקסט מוצלח וגם יהיה מעוצב טוב. אז ישבנו וחשבנו, ומצאנו פתרונות. תציצו, אולי גם אתם תוכלו לזכות בתחרות החדשה.


איך זה עובד? ביחד!

הרעיון הוא פשוט: ניצור את הפוסטר ביחד, כקהילה.

  • שלב 1: קונספט (עד ה-7/7). חושבים על רעיונות שרוצים להעביר. כולם מעלים רעיונות דרך תגובות לכתבה הזו. רעיונות מולידים רעיונות אצל אחרים, הכוונה היא שיקרה brainstorming באתר וכך נקבל את הרעיונות הכי טובים.
  • שלב 2: שידוך. אנחנו משדכים בין מעצבים שמעוניינים בכך, לבין בעלי הרעיונות.
  • שלב 3: הגשה (עד ה-27/7). שולחים את הפוסטר המוכן ל-[email protected]. אפשר גם להגיש כמה פוסטרים.
  • שלב 4: הצבעה (עד ה-14/8). נציג את הפוסטרים ונאפשר לכם להצביע.

כמובן שמי שרוצה לעבוד בלי שידוך יכול, אבל אם הוא משתמש ברעיון מהאתר הוא יהיה חייב לתת קרדיט על-גבי הפוסטר למי שהעלה את הרעיון.

תודה לכל מי שכבר הגיש פוסטר, הכל ייכנס לתחרות, כמובן.

הרעיונות שלנו

הנה כמה רעיונות משלנו כדי להתניע, אתם מוזמנים להעלות עוד הרבה בתגובות.

  • ליאור יאיר: סידרה של פוסטרים נוגעים ללב, עצובים, על אנשים שלא חשבו שהם צריכים UX, והתדרדרו (למשל: הומלס).
  • ישי כהן: אותו מוצר, חוויות שונות. ישי, אתה מוזמן להרחיב לגבי הרעיון הזה.
  • ברק דנין: עם UX ובלי UX. לחלק את הפוסטר לשני חלקים, בצד אחד איך נראה [משהו] כשלא תכנן אותו איש UX, ובצד השני הוא נראה כשכן.
  • אורן שמיר: 3 גרסאות של כוס, אחת כשתכנן אותה איש שיווק, אחת כשתכנן אותה איש טכנולוגיה ואחת כשתכנן אותה איש UX.
  • אורן שמיר: איש/ה מחבק/ת את המחשב באהבה ואושר מופגנים – ככה זה כשיש UX טוב.
  • ויטלי מיז'יריצקי: הרבה דוגמאות של UX גרוע, הרבה פרטים, עם סלוגן שמסביר שאפשר אחרת (ואיך).
  • טל פלורנטין: תפיסת חשיבה, קוגניציה. טל, אתה מוזמן להרחיב לגבי הרעיון הזה.
  • רן לירון: עבודה טיפוגרפית, ברקע יוצגו הרבה מושגי UX, ומעליהם: "UX: פשוט – למקצוענים בלבד. תנו לנו לעזור לכם", או משהו דומה.

בא לכם לעצב משהו מהרעיונות האלה? כתבו ל-[email protected].

תנאי התחרות (כמו קודם)

המטרה: להעלות את המודעות לנושא חוויית המשתמש. להעביר מסר שמסביר בצורה הומוריסטית וקלילה את נושא חוויית המשתמש (או חלקים ממנו) ולמה הוא חשוב.

קהל היעד: קודם כל ישראלי, דובר עברית. כל מי שלא יודע מה זה UX, וכל מי שדווקא מכיר ונהנה מבדיחות גיקיות של אנשי מקצוע.

האתגר

  • ליצור פוסטר שעוזר להסביר מה זו חוויית משתמש ולמה זה חשוב.
  • להיות מצחיקים אבל רציניים.
  • להיות תקשורתיים, להעביר מסר.
  • להיות פשוטים (לא דיאגרמות שמתארות תהליכים).
  • להיות ישראליים ומקוריים – לא סתם תרגום.

בתמורה תקבלו

פרסום באתר UXI, בעמוד התחרות והערצה אינסופית מהקהילה ותודה גדולה מצוות UXI.
בנוסף, הזוכה יקבל/תקבל:
  • פרסום של שמות היוצרים (או העסקים) על גבי הפוסטר
  • 50 עותקים מודפסים של הפוסטר, לחָלֵק למי שבא
  • את הספר Designing for Interaction (באדיבות רוני אורבך, תודה!)

מי יכול להשתתף?

כל מי שמסכים שנפיץ (UXI) את הפוסטר בחינם, ומוכן לתרום לנו את הפוסטר המעוצב, ללא תשלום.

פרטים טכניים – חשוב לקרוא

  • פורמט: 50×70. אפשר עם bleed.
  • קובץ: עדיף אינדיזיין/אילוסטרייטור וקטורי, אפשר גם רסטר בפוטושופ. CMYK כמובן, זה ילך לדפוס.
  • פונטים: רק כאלה שיש לכם ברשיון, שהפכתם ל-outline בקובץ.
  • צילומים, איורים ואלמנטים אחרים: רק דברים שאתם יצרתם, קניתם, או מצאתם במאגר חינמי שמותר להשתמש בו גם לצרכים עסקיים. לא דברים שלקחתם סתם מהאינטרנט.
  • רסטר: רק באיכות 300dpi ומעלה.
  • לוגו של UXI: חייב להופיע על הפוסטר. הלוגו של UXI יהיה מופרד ומובחן מהקרדיט למעצב/קופירייטר/חברה שתכננו את הפוסטר. כלומר, צריך להיות ברור שהפוסטר מייצג את UXI ולא את מי שיצר אותו. כתבו אלי, [email protected] ואשלח לכם את הלוגו כ-EPS.

הרעיונות שלכם

אנחנו מחכים לקרוא אותם כאן למטה בתגובות. הקפידו למלא שם ואימייל אמיתיים כדי שנוכל לקשר אליכם את המעצבים בהמשך.

בא לכם לעצב משהו מהרעיונות האלה? כתבו ל-[email protected].

כתבות בנושאים דומים



תגובות

20 תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח