בית  >  כתבות  > תחרות הפוסטרים: דרושים מעצבים!

תחרות הפוסטרים: דרושים מעצבים!

ברק דנין, 17/7/2010. 2 תגובות.

שפע של רעיונות יפים עלו בשלב הקודם, ועכשיו אנחנו מחפשים מעצבים לרעיונות שעלו.אם אתם מעצבים, כתבו אלינו ב-poster@uxi.org.il ונשמח לחבר אתכם עם מי שמאחורי הרעיונות האלה.

המועד האחרון להגשת פוסטרים: 27/7/2010. כל הפוסטרים שיוגשו יוצגו להצבעה של הקהל הרחב, כאן באתר.

cc by elisasizzle

הרעיונות שמחכים לעיצוב שלכם

אם אתם מעצבים שרוצים ליצור קשר עם האנשים הללו כדי לעצב את הרעיון שלהם, כתבו אלינו, poster@uxi.org.il, ונקשר ביניכם.
שימו לב: אתם יכולים גם להגיש פוסטרים שלא מהרשימה כאן, עם רעיונות משלכם.

נופר

פרטים נוספים

  • סדרת פוסטרים אייקונית – "הכלאה" בין חפצים שהופכת את השימוש בהם לבלתי אפשר.
  • קולנוע ישראלי? איום בחוויית משתמש גרועה, למצוא מקבילה מהקולנוע הישראלי לסצנה של צ'פלין הסובל במפעל ב"זמנים מודרניים"
  • סדרה ישראלית: אותו חפץ (קופת קק"ל?) עם המון שימושים שונים (ולא נכונים) וסלוגן "ואפשר לעשות את זה נכון"
  • חפץ עם מיליון כפתורים, זיזים, פונקציות, וכו' ברמה של פארסה, ומתחת כתוב "פשוט, פשוט, פשוט פשוט…."

אורן

פרטים נוספים

מציע סלוגנים:

  • The UX factor is the WOW factor
  • לחוויית ההצלחה קודמת חוויית המשתמש
  • UX = the root of all success

אורן שמיר

  • 3 גרסאות של כוס, אחת כשתכנן אותה איש שיווק, אחת כשתכנן אותה איש טכנולוגיה ואחת כשתכנן אותה איש UX.
  • איש/ה מחבק/ת את המחשב באהבה ואושר מופגנים – ככה זה כשיש UX טוב.

ברק דנין

עם UX ובלי UX. לחלק את הפוסטר לשני חלקים, בצד אחד איך נראה [משהו] כשלא תכנן אותו איש UX, ובצד השני הוא נראה כשכן.

דוד גלולה

לפרטים נוספים

הפוסטר יכלול משתמש המאדים בעצבים ושובר במכות פטיש מסך מחשב, כאשר מתוך המסך עפות הודעות שגיאה שונות ומשונות

היידי הלוי

לפרטים נוספים

הכותרת: "אתה לא צריך X כשיש לך UX", ובכל פעם, הX הוא משהו אחר (צריך לחשוב איך לייצג את זה נכון), ולהביא דוגמאות מופרזות ל'מחיר' על UX גרוע:

  • תמיכה טכנית 24 שעות
  • הסברה כדי לשכנע משתמשים למה או איך להשתמש במוצר
  • קמפיין שיווק ענק

ויטלי מיז'יריצקי

  • פוסטר או סידרה לפי סיפורי ילדים. הנה כמה דוגמאות:  http://uxtasy.com/blog/poster-uxi
  • רבה דוגמאות של UX גרוע, הרבה פרטים, עם סלוגן שמסביר שאפשר אחרת (ואיך).

ישי כהן

אותו מוצר, חוויות שונות. הראות את אותה חוויה בהקשרים שונים. למשל: באמפר בכביש ורכבת הרים. שניהם מטלטלים אותך, אבל רק אחד מהם זו חוויה חיובית; חדר הפוך כתוצאה ממסיבה או כתוצאה מפריצה – החוויה היא ההבדל.

ליאור יאיר

סידרה של פוסטרים נוגעים ללב, עצובים, על אנשים שלא חשבו שהם צריכים UX, והתדרדרו (למשל: הומלס).

ליזי

לפרטים נוספים

הרעיון: where is waldo (איפה אפי?)

הפוסטר יציג שני מצבים בהם צריך למצוא את אפי הכי מהר שאפשר:

  • מצב ראשון- תמונה מבולגנת עמוסה
  • מצב שני – אותה תמונה אך עם סיוע של UX

נועם

לפרטים נוספים

  • תמונה של הלאפה המושלמת, על רקע של סטקיה עם אחד המוכרים שמחזיק דף שכתוב עליו הלאפה הראשונה בישראל שלא נוזלת (אל תתפסו אותי בסלוגן, זה משהו ראשוני אבל – "חווית הלאפה המושלמת" או "רק אצלנו – לאפה בלי נזילות")

רויטל וינרמן

לפרטים נוספים

  • סדרת פוסטרים שכל פעם מתמקדת בחלק גוף אחד – לב, עין, פה, רגל וכו', כשבכל פוסטר יש מעל חלק הגוף סימון של עכבר ובועה, כשהבועה (שמעוצבת מדליק או אולי בהתאם לחלק הגוף) מכילה אופציות פעולה ומידע
  • לקחת טקסט שנחשב עבורנו לא קריא, למשל סינית, כתב חרטימים מצרי, קשקוש של ילד, מכתב של רופא וכד' כשכל פוסטר מכיל טקסט מסוג אחד ומשקפיים גדולות מונחות עליו מסוג אחר שמתרגמות את מה שיש מאחוריהן. הסלוגן: "UXI – להבין את המשתמש"

רן לירון

עבודה טיפוגרפית, ברקע יוצגו הרבה מושגי UX, ומעליהם: "UX: פשוט – למקצוענים בלבד. תנו לנו לעזור לכם", או משהו דומה.

תנאי התחרות (כמו קודם)

המטרה: להעלות את המודעות לנושא חוויית המשתמש. להעביר מסר שמסביר בצורה הומוריסטית וקלילה את נושא חוויית המשתמש (או חלקים ממנו) ולמה הוא חשוב.

קהל היעד: קודם כל ישראלי, דובר עברית. כל מי שלא יודע מה זה UX, וכל מי שדווקא מכיר ונהנה מבדיחות גיקיות של אנשי מקצוע.

האתגר

  • ליצור פוסטר שעוזר להסביר מה זו חוויית משתמש ולמה זה חשוב.
  • להיות מצחיקים אבל רציניים.
  • להיות תקשורתיים, להעביר מסר.
  • להיות פשוטים (לא דיאגרמות שמתארות תהליכים).
  • להיות ישראליים ומקוריים – לא סתם תרגום.

בתמורה תקבלו

פרסום באתר UXI, בעמוד התחרות והערצה אינסופית מהקהילה ותודה גדולה מצוות UXI.
בנוסף, הזוכה יקבל/תקבל:
  • פרסום של שמות היוצרים (או העסקים) על גבי הפוסטר
  • 50 עותקים מודפסים של הפוסטר, לחָלֵק למי שבא
  • את הספר Designing for Interaction (באדיבות רוני אורבך, תודה!)

מי יכול להשתתף?

כל מי שמסכים שנפיץ (UXI) את הפוסטר בחינם, ומוכן לתרום לנו את הפוסטר המעוצב, ללא תשלום.

פרטים טכניים – חשוב לקרוא

  • פורמט: 50×70. אפשר עם bleed.
  • קובץ: עדיף אינדיזיין/אילוסטרייטור וקטורי, אפשר גם רסטר בפוטושופ. CMYK כמובן, זה ילך לדפוס.
  • פונטים: רק כאלה שיש לכם ברשיון, שהפכתם ל-outline בקובץ.
  • צילומים, איורים ואלמנטים אחרים: רק דברים שאתם יצרתם, קניתם, או מצאתם במאגר חינמי שמותר להשתמש בו גם לצרכים עסקיים. לא דברים שלקחתם סתם מהאינטרנט.
  • רסטר: רק באיכות 300dpi ומעלה.
  • לוגו של UXI: חייב להופיע על הפוסטר. הלוגו של UXI יהיה מופרד ומובחן מהקרדיט למעצב/קופירייטר/חברה שתכננו את הפוסטר. כלומר, צריך להיות ברור שהפוסטר מייצג את UXI ולא את מי שיצר אותו. כתבו אלי, barak@uxi.org.il ואשלח לכם את הלוגו כ-EPS.

הגשת הפוסטרים

עד ל-27/7/2010, ל-poster@uxi.org.il.

בהצלחה!

כתבות בנושאים דומים



תגובות

2 תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח