בית  >  כתבות  > תחרות הסטיקר של UXI ל-2012: הזוכים

תחרות הסטיקר של UXI ל-2012: הזוכים

צוות UXI, 17/12/2012. אין תגובות.

אחרי מאות הצבעות של גולשי האתר, וסבב הצבעה של פאנל שופטים מקצועיים, נבחר סטיקר UXI לשנת 2012. רוצים לדעת מה יופיע על הבאמפר שלכם השנה? המשיכו לקרוא!

45 סטיקרים נשלחו לתחרות. אחרי בחירת הגולשים, עברו עשרה סטיקרים לשלב בחירת השופטים. השבוע התכנסו (וירטואלית) שבעת השופטים המכובדים שלנו:

  • טל פלורנטין, מנכ"ל UX Vision.
  • ישי כהן, מאפיין חוויית משתמש.
  • ניצן אביטוב, מנכ"ל UXpert.
  • נעמה שפירא, מאפיינת חוויית משתמש, PTC.
  • עדוא שביט, מומחה חוויית משתמש.
  • רוית בר-נור, מעצבת ומאפיינת חוויית משתמש.
  • רחלי בילנקו, מעצבת, 'סטודיו עיצוב מדויק'

השופטים חשבו והתלבטו ולבסוף הגיעו להחלטה. להלן, 3 הסטיקרים שזיכו את יוצריהם במקומות הראשונים:

במקום השלישי: "כאן יבוא סטיקר" של איציק אלפון.
itsik alfon  תחרות הסטיקר של UXI ל-2012: הזוכים

איציק זוכה בכניסה למפגש ערב ב-2013, בשווי 99 ש"ח!

במקום השני: "שעה, שעה שאני מחפש את הים" של לימור אפרגן.

sticker1  תחרות הסטיקר של UXI ל-2012: הזוכים

לימור זוכה ב:

  • חברות שנתית ב-UXI, בשווי 285 ש"ח
  • כניסה למפגש ערב ב-2013, בשווי 99 ש"ח

ובמקום הראשון

אחרי לבטים ארוכים, הסטיקר הזוכה הוא גם הסטיקר שזכה במירב קולות הקהל.
הסטיקר הזוכה הוא….תופים….

"אפיין לי כבשה" – הסטיקר נוצר על ידי אריאלה ליליאן ושחר בן ארי

ShaharBenAri5  תחרות הסטיקר של UXI ל-2012: הזוכים

ברכותינו! אריאלה ושחר זוכים ב:

  • כניסה לאחד מימי הכנס הגדול שלנו ביולי, 2013
  • כניסה לאחד ממפגשי הערב שלנו ב-2013
  • חבילה יפה של סטיקרים
  • קרדיט על הסטיקר עצמו וכמובן גם במקומות שבהם נפרסם אותו

הם כמובן זוכים גם בתהילת עולם, על הבאמפר של חברי UXI באשר הם.

נימוקי השופטים לגבי הבחירה במקום הראשון היו:

רוית בר-נור: "מתוך הסטיקרים שעלו לגמר, זה המדוייק ביותר והמתאים ביותר למדיה. ברמת המסר, הוא מכיל הקשרים תרבותיים, שיוצרים אצל הקורא לא רק את האסוציאציות הנכונות לגבי מקצוע האפיון – אלא גם משאיר חיוך על השפתיים וחיוך – כפי שכולנו יודעים – שווה הרבה מאד בתחום חוויית המשתמש.

ברמה העיצובית, זהו כנראה היחיד מבין האפשרויות הנבחרות, שעונה לרוב הקריטריונים של המדיה: הוא תמציתי, קונטרסטי, ממוקד חזותית ויש בו קריצה, שתייצר זכירות ואולי אפילו ויראליות.

לצערי, הסטיקר הנ"ל משאיר חצי מקהילת ה-UX מחוץ לתמונה, בכך שהוא מדבר רק על אפיון ומוותר, מילולית, על צד העיצוב. מה שמציל אותו – היא התייחסות עיצובית חזקה (יחסית) – שמשאירה את המעצב בתמונה. בהצלחה."

טל  פלורנטין: "הקישור למסר הילדותי והנאיבי והחיבור לנסיך הקטן תמיד עושים תחושה טובה. כיף לחזור לילדות. הנסיך הקטן בעל סגולות מיוחדות ורואה את העולם בצורה שונה מכולם וזו יכולת מוערכת, בדומה מאד לזו של מאפיין חוויית המשתמש. עבור הסובבים, המאפיין הוא זה שאפשר לבוא אליו בפניה בסגנון 'צייר לי כבשה' ולהביט איך הוא הופך את הרעיו ןלמציאות, תוך שימוש ביצירתיות ובכלים המיוחדים שלו."

עדוא שביט: "מעלה חיוך, מדגיש את ההבחנה בין עיצוב גראפי לאפיון חוויית משתמש ('אפיין' לעומת 'צייר'), מסקרן, נראה טוב, ובעברית. בנוסף, יש סיכוי סביר שיעלה חיוך גם אצל מי שלא בברנז'ה (ובלבד שמחודד/ת מספיק, ומכיר/ה את המקור)"

ישי כהן: "אני אוהב את המשחק בין 'צייר לי' ו'אפיין לי'. מדגיש את ההבדלים. הצד הגרפי שלו קצת פחות לטעמי. 'כאן יבוא סטיקר' גם מצא חם בעיני, אבל הוא יותר מדי שייך לקהילה."

תודה ענקית

לכל מי שיצר, שלח, הצביע ושיתף.

רוצים את הסטיקר?

אם אתם נרשמים לכנס UXI Studio 2013, תקבלו את הסטיקר בכניסה. אם לא, תוכלו לקפוץ אלינו ולקחת אותו בעוד כמה שבועות, אחרי שנדפיס אותו, נשמח לתת לכם. אנחנו נמצאים די קרוב לשד' יהודית בתל-אביב. נודיע כאן באתר כשהסטיקרים יהיו מוכנים.

בקשה קטנה לסיום

אם זה לא קשה לכם, אפיינו לנו כבשה!

🙂

 

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח