בקישורי השבוע: אנטומיה של עיצוב יעיל של עמודי מוצר, להתגבר על ההתמכרות לפיצ'רים, כיצד משפיעות ציפיות המשתמשים על שמישות המערכת, "מהפכת ה-UI", והתחקות אחר שורשי מאבק הכוחות שבין המעצבים למפתחים
אנטומיה של עיצוב יעיל של עמודי מוצר
הלב של כל חנות מקוונת הוא עמוד המוצר שלה. זה העמוד שמולו המשתמש מבלה הכי הרבה זמן, ויש בו רכיבים רבים המתחרים על תשומת לבו. הכתבה הזו פורטת את האנטומיה של עמודי המוצר ומחלקת אותו לרכיבי חובה, רכיבי רשות, ורכיבי בונוס.
חידוש UI – לא מדובר רק בפיצ'רים
פיצ'רים זה מגניב. יותר גמישות, יותר אפשרויות, יותר מידע. מאוד קל להתאהב בפיצ'רים ומאוד קשה לחתוך אותם. המאמר הזה מנסה לעזור לנו להתגבר על ההתמכרות לפיצ'רים באמצעות ארבעה עקרונות פשוטים.
שמישות: ציפיות המשתמשים הן חשובות
מאמר קצר על השפעת ציפיות המשתמשים על שמישות המערכת. בין השאר, המאמר מבצע הבחנה יפה בין שתי דרכי ההתמודדות של המשתמשים עם ממשק שאינו תואם את ציפיותיהם, מפרט מהם התחומים שבהם כדאי לבחון את הציפיות, ומציע מספר אמצעים לצמצום בעיות הנובעות מאי-עמידה בציפיות אלו.
פיטר אקרט מדבר על "מהפכת ה-UI" כשהוא מנסה לנבא לאן יילך תחום הממשקים בשנים הקרובות, כפועל יוצא מהמגמות הנוכחיות בתחום הטכנולוגיה ומוצרי הצריכה. לפחות חלק מהתחזיות האופטימיות שלו מקבלות תמיכה גם מהדו"ח שהתפרסם השבוע, והוא מעיד על התרחבות שוק חוויית המשתמש, על השקעה גוברת בתחום מצד אירגונים גדולים, ועל הכרה הולכת וגדלה בחשיבות הנושא.
ובעברית:
עיצוב פרקטי (או מעצב ומתכנת: לטיפול זוגי?)
פייד רודניצקי מתחקה אחר שורשי מאבק הכוחות שבין המעצבים למפתחים, ומנסה לגשר בין שני העולמות ולראות איך אפשר לעבוד יחד בצורה היעילה ביותר.
נ.ב. אם אתם נתקלים במאמר שהייתם רוצים לשתף במדור, שלחו אותו אליי ל-[email protected]. נקודות בונוס למאמרים בעברית.