בית  >  כתבות  > קישורי השבוע 26/06/11

קישורי השבוע 26/06/11

יניב שריג, 26/6/2011. אין תגובות.

השבוע בקישורים: איך מציעים מוצרים למכירה דרך דף בפייסבוק, כלי פשוט להצגה אקראית של תמונות בגודל שתבחרו, וידאו עם מנהל חווית המשתמש של מנוע החיפוש "בינג", מצגת מלאה בנתונים על העוצמה של פלטפורמות כמו פייסבוק וטוויטר ביצירת ערך עסקי עבור חברות, וערכת כרטיסיות חינמית של עקרונות השפעה על משתמשים

כלי ליצירת תמונות

אתם מאפיינים אתר ורוצים להשתמש בתמונות אמיתיות במקום בפלייס הולדרים. האתר הזה מאפשר לכם להכניס שורת קוד המייצרת תמונה אקראית או לפי קטגוריה בגודל שתגדירו, בשחור/לבן או בצבע, עם אפשרויות לכלול מלל מתחת לתמונה

 

שיקולים בבניית דף פייסבוק עבור חברות מסחריות

72% מהעסקים שיש להם נוכחות ברשת, מתכננים להשקיע יותר כסף ב 2011 בשיווק ברשתות חברתיות. המאמר סוקר את החברות הראשונות שהציעו את המוצרים שלהן דרך חנות בפייסבוק, ובונה חמישה עקרונות חשובים לחווית הקניה דרך הפייסבוק, והנעה של גולשים מבפייסבוק לאתר החברה ולהיפך.

שיקולי UX בפיתוח מנוע החיפוש bing

פול ריי, מנהל חווית המשתמש של מנוע החיפוש "Bing" מסביר איך להפוך שדה טקסט עם 10 לינקים מתחתיו למה שהוא קורא "מנוע החלטות". פול מדבר על תהליך הפיתוח של מנוע החיפוש של מיקרוסופט ומדגים כלים רבים למחקר משתמשים. תודה לאמיר דותן על הלינק.

 

כיצד להבין את כלי האינטרנט דרך עיני השיווק

המצגת הזאת סוקרת את פייסבוק, טוויטר, מנועי חיפוש, בלוגים דרך נתונים סטטיסטיים על שימוש. המצגת מחולקת לפרקים כשכל פרק מתאר את הערך העסקי של כלים שיווקיים שונים במדיה הדיגיטלית

 

ערכת כלים להשפעה על התנהגות משתמשים

בהמשך למאמר שפורסם באתר על שכנוע באמצעות עיצוב, האתר Design with intent מציע לכם ערכת כלים להורדה המציגה את עקרונות ההשפעה על משתמשים בקטגוריות שונות וככרטיסיות מוכנות לעבודה. זהו כלי מצוין עם 111 עמודים של ידע חיוני למעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום זה.

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח