השבוע בקישורים: הכי כיף ללמוד מטעויות של אחרים, 5 עקרונות שלמדנו על עיצוב אינטראקציה מ 2011, ריאליזם בממשקים, ציטוטים מעוררי השראה, מיתוסים על חוויית משתמש, ניתוח שמישות של 8 אתרי קמעונאות מובילים, בדיקת שמישות לקינדל החדש. המון דברים לקרוא, שבוע טוב!
5 דברים שכדאי ללמוד על אינטראקציה מוצלחת משנת 2011
http://www.alistapart.com/articles/what-i-learned-about-the-web-in-2011/
ללמוד מטעויות (של אחרים)
אתר המרכז בעיות שמישות באתרי מובייל. נסו לדאוג שהפרויקט שלכם לא יופיע שם!
http://wtfmobileweb.com/
ריאליזם בעיצוב ממשקים
ההסטוריה של עיצוב ממשקים מוכיחה שככל שהתקדמנו מבחינה טכנולוגית, כך הפך הפן הויזואלי של ממשקים ליותר ריאליסטי: צבע, תלת-מימד והצללה, הם כולם אלמנטים אשר התאפשרו בזכות כח עיבוד גדול יותר.
http://ignorethecode.net/blog/2010/01/21/realism_in_ui_design/
ציטוטים מעוררי השראה ש(אולי) ישנו את הדרך בה אתם חושבים
http://inspirationfeed.com/inspiration/typography-inspiration/55-inspiring-quotations-that-will-change-the-way-you-think/
מקצוענים לא צריכים לעשות בדיקות שמישות לאתרים
…ועוד הרבה מיתוסים על חוויית משתמש, מרוכזים באתר זה ומגובים בלינקים למחקרים ומאמרים.
http://uxmyths.com/
ניתוח שמישות של 8 אתרי קמעונאות מובילים
אמאזון, טויס אר אס ועוד ששה אתרים גדולים, עוברים בדיקת שמישות תחת עיניהם הבוחנות של צוות usabilla.
http://blog.usabilla.com/ux-retail-pages/
בדיקת שמישות לקינדל החדש
כשג'ייקוב נילסן מגדיר את מוצר הדגל של אמאזון "אכזבת אינטראקציה אחת גדולה" (בתרגום חופשי), סערה קטנה מתעוררת.