בית  >  כתבות  > קישורי השבוע 23/10/2011

קישורי השבוע 23/10/2011

יניב שריג, 23/10/2011. 2 תגובות.

השבוע בקישורים: סקירה רחבה של כלי עזר לביצוע בדיקות שמישות, הכלי של גוגל לשיפור מהירות האתר, אתרי אינטרנט שמנסים להיות סחבקים, דוגמאות מעמודי נחיתה שעוצבו להמרה, עיצוב מגיב מוביל לאתרי אינטרנט משעממים, והמחשה מצולמת של תהליך צ'ק-אאוט טיפוסי באתרי אינטרנט. שבוע טוב.

סקירה של כלים לבדיקות שמישות

בדיקות שמישות נועדו לבחון כיצד משתמשים מתנהגים באתר. מכלים חינמיים לבדיקה נקודתית, ועד כלים לבחינה מדוקדקת של תהליכים שלמים, החשוב הוא למצוא את הכלי המתאים לדרישות שלכם, לאופי העבודה ולתקציב הפרויקט.

 

בחינת מהירות האתר

המהירות בה אתר אינטרנט נטען היא חלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש. לחלקכם אלו חדשות ישנות, אבל מי שלא מכיר, כדאי לנסות את הכלי של גוגל. הקלידו את כתובת האתר וקבלו דו"ח על השינויים שיש לערוך בכדי לשפר את מהירות טעינת האתר.

 

כשהאינטרנט מנסה להיות חבר שלנו

לפעמים נדמה שזה קצת יותר מדי. שחברות לא ממש מבינות את סוג היחסים שהגולשים רוצים לנהל עם המותג. בעוד שאתר שאנו גולשים בו מנסה להתבדח איתנו, לעתים, כל מה שאנו רוצים הוא פשוט אתר שימושי ויעיל ולא עוד מותג שמנסה להיות סחבק.

 

עיצוב להמרה – דוגמאות לעיצוב עמודי נחיתה

עמודי הנחיתה המוצלחים ביותר הם אלו אשר מעוצבים למלא מטרה אחת ברורה. בין אם רישום לבלוג או מכירה של מוצר, זה המקום העיקרי שעושה את ההבדל.

עיצוב מגיב לרזולוציות שונות הוא משעמם

עיצוב אתר אינטרנט המגיב לרזולוציות שונות הוא פעולה הגיונית מהרבה בחינות. אך במבחן התוצאה מה שאנחנו רואים סביבנו הוא אוסף של אתרים שכאילו איבדו את הנשמה שלהם. מה בכל זאת אפשר לעשות בנידון?

 

המחשה של תהליך צ'ק-אאוט טיפוסי

כתבות בנושאים דומים



תגובות

2 תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח