בית  >  כתבות  > קישורי השבוע 21/08/11

קישורי השבוע 21/08/11

יניב שריג, 21/8/2011. אין תגובות.

השבוע בקישורים: טרנד הממשקים הרזים ממשיך לשטוף אותנו – האם זה טוב? וידאו קצר המציע 7 עקרונות לשיפור חוויית המשתמש באתרי אינטרנט, גישות שונות לפרסום מתוך אפליקציות מובייל, גישות שונות להצגת קטעי וידאו כמקדמי מכירות של מוצרים באתרי e-commerce ואסטרטגיות לתמחור אפליקציות מובייל.


7 עקרונות לשיפור חוויית המשתמש באתרי אינטרנט

עיצוב פונקציונלי הוא רק הצעד הראשון בהפיכת האתר לשמיש. גם אם האתר מתפקד באופן מושלם, עדיין אין זה אומר שהמשתמשים שלכם יבצעו את הפעולות שאתם מעוניינים שהם יבצעו. הסרטון הבא מציע כמה עקרונות להגדלת מעורבות הגולשים באתר.


ממשקים רזים. טרנד טוב או מדאיג?

בשבועות האחרונים ראינו שינויי ממשק גדולים בשירותי אינטרנט מרכזיים. השינויים מצביעים על טרנד הולך ומתחזק: ממשקים רזים וחסכניים. לדוגמה, גוגל מחליפה טקסטים על כפתורים באייקונים. הכתבה הבאה סוקרת כמה מהשינויים האלה ומנסה להבין האם זהו צעד נכון מבחינת חוויית המשתמש.


3 גישות לפרסום מתוך אפליקציות מובייל.

עולם הפרסום הטלוויזיוני למד כבר ששתייה של פחית קוקה-קולה על-ידי דמות ראשית בסרט ברגע בו היא צמאה, מהווה פרסום אפקטיבי ביותר של המוצר. האם ניתן לשלב פרסומות בתוך אפליקציות מובייל באופן דומה? המאמר הבא מציג שלוש דרכים לעשות זאת.

 

בחינם או ב 0.99$? אסטרטגיית תמחור לאפליקציות מובייל

ואם כבר אנחנו באפליקציות מובייל, מהי אסטרטגיית התמחור הנכונה עבור אפליקציות מובייל? המחיר הנכון עבור כל אפליקציה הוא האיזון בין עלות הפיתוח לבין המחיר שמשתמשים יהיו מוכנים לשלם עבורה, אבל יש גם אלמנטים נוספים שצריך לקחת בחשבון.


הצגת וידאו באתרי
e-commerce

קטעי וידאו המתארים מוצר הם כלי אפקטיבי ביותר בהגדלת מכירות באתרי אינטרנט. הטמעה של קטעי וידאו היא לא כל כך פשוטה. המאמר הבא סוקר גישות שונות להטמעת קטעי וידאו באתרי מכירות.

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח