השבוע בקישורים: עילי שריג, ויטלי מיז'יריצקי ויוסף ויסמן כותבים בעברית על UX, מיתוסים על עיצוב חוויית משתמש למובייל, נסיון להתמודד עם עיצוב מחדש של רשימות בשדות דרופ-דאון, למה כפתור גדול ונוצץ לא תמיד עוזר להעלאה של אחוזי ההמרה ו-35 מקורות לימוד ליצירת שרטוטים שילדיים.
מהנעשה בעירנו
עילי שריג מהרהר על המקום של דפוסי עיצוב בתהליך העבודה, ויטלי מיז'יריצקי מקבל את פני החורף, יוסף ויסמן מנסה לאפיין מחדש את אתר כמהזה.
http://uxdesign.smashingmagazine.com/2011/11/10/redesigning-the-country-selector/
החיים ללא כפתורי Sign-Up
אנחנו מעצבים מחדש את עמוד הבית, נצמדים לכל החוקים בספר, שמים כפתור קריאה לפעולה עם הצללה יפה, מגדילים את הפונט פי שתיים, ועדיין אחוזי ההמרה לא עולים. אולי זה הזמן לנטוש את כפתור הפעולה ולחשוב מחדש על המסר אותו אנו רוצים להעביר.
http://bokardo.com/archives/why-you-should-bury-your-sign-up-button/
הסכנות בעיצוב משכנע
האם עיצוב תמיד נועד לשכנע? האם מעצבי חוויית משתמש הם פשוט אנשי שיווק טובים?
http://www.cennydd.co.uk/2010/the-perils-of-persuasion/
6 מיתוסים על חוויית משתמש במובייל
בואו נעצור רגע ונבחן האם מה שאנחנו חושבים על עיצוב חוויית משתמש למובייל אכן נכון? או שהגיע הזמן להיפטר מכמה מיתוסים שהספיקו להשתרש.
http://neoinsight.com/newsletter/1111.html
נסיון לעיצוב מחדש של שדות בחירת מדינה בטפסים און-ליין
כתבה הלוקחת את שדה בחירת המדינה כמקרה מבחן מעניין להתמודדות עם בעיות שמישות, ברירות מחדל בטפסים, טעויות הקלדה של משתמשים וכד'.
http://uxdesign.smashingmagazine.com/2011/11/10/redesigning-the-country-selector/
35 מקורות לימוד ליצירת פרוטוטייפים
מהי הדרך הטובה ביותר ליצירת פרוטוטייפ? האם יש בכלל דרך כזו?