השבוע בקישורים: שיטות חדשניות להפשטת תהליכי הרשמה והתחברות, היבטים שונים של עבודה על פרויקטים ברשת, איך לנצל עיצובים שלא נמצא להם שימוש, ועל ההבדל בין Personalization ל-Customization
שיטות חדשניות להפשטת תהליכי הרשמה והתחברות
רשימה יפה בסמאשינג מגאזין, המפרטת כמה דרכים מעניינות לפשט את תהליכי ההרשמה וההתחברות באתרים שונים.
האתר הזה מקבץ מאמרים לפי נושאים, שמתייחסים להיבטים שונים של עבודה על פרויקטי אינטרנט: מה זה בדיוק wireframes? באיזה פורמט צריכים להעביר את הלוגו? מהו הפולד והאם באמת חייבים לדחוף את הכל מעליו? הצהרת האתר היא שצריך להעביר את הקישור ללקוחות "כדי ללמד אותם", אבל אני מניח שגם אנחנו יכולים ללמוד לא מעט.
שימושים יעילים בבית הקברות לעיצובים
לכל מי שצבר כמה שנות עבודה יש בית קברות לתוצרים. קונספטים שנדחו, פרויקטים שירדו מהאוויר, או סתם דברים מגניבים שהוא יצר ולא מצא להם שימוש. הכתבה הזו מציעה כמה דרכים שבהן ניתן לנצל את התוצרים השוכבים שם.
ובעברית:
ההבדל בין Personalization ל-Customization
אמיר דותן מבהיר את ההבדלים בין Personalization ל-Customization, ומדבר על היתרונות והחסרונות של שתי הגישות.