בית  >  כתבות  > קישורי השבוע 07/08/11

קישורי השבוע 07/08/11

יניב שריג, 7/8/2011. אין תגובות.

השבוע בקישורים: איך לשפר את חוויית המשתמש באתרי מסחר אלקטרוני, המקרים בהם הוספה של רעשים למערכת יוצרת חוויית משתמש טובה יותר, פרוטוטייפים מנייר- האם באמת צריך לדעת לצייר?, המקרה של האבטיח המרובע ומה אפשר ללמוד ממנו על חדשנות, "אנשים יודעים מה הם אוהבים" ועוד 9 מיתוסים על חוויית שימוש.

10 פיצ'רים שחסרים באתרי מסחר אלקטרוני

רק בחמישה אתרי מסחר אלקטרוני מתוך מאה מוטמע מנגנון המתריע בפני הצרכן על ירידת מחיר של מוצר מסוים. רק חמישה אתרים מתוך מאה מאפשרים ללקוחות להעלות תמונות של המוצר שהם קנו. הכתבה הבאה מעלה מציינת עשרה פיצ'רים שמעשירים את חווית הקניה באתרי אינטרנט אך לרוב לא נמצאים שם כשצריך אותם.

 

הלו? אתה שומע אותי?

האם ידעתם שסקייפ מכניסה ברגעי השקט שבשיחה רחש מלאכותי? הרחש נועד בכדי לתת למשתמשים תחושה שהם אינם מדברים לריק, שיש מישהו בצד שני של הקו. חוש השמיעה הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש ועם זאת הרבה פעמים הוא נזנח. הכתבה הבאה נותנת דוגמה לחמישה רעשים מלאכותיים שנוצרו במיוחד בכדי להעשיר את חוויית השימוש.

 

פרוטוטייפים מנייר – 7 מיתוסים

"משתמשים נוהגים אחרת עם פרוטוטייפים מנייר מאשר עם אתרי אינטרנט". אומנם על נייר לוחצים עם האצבע ובמסך המחשב עם סמן העכבר, אך מחקרים דווקא מראים שפרוטוטייפים מנייר אפקטיביים באותה מידה כמו פרוטוטייפים בעלי נאמנות גבוהה בגילוי של  בעיות שמישות.

 

חדשנות בעיצוב – המקרה של האבטיח המרובע

אבטיח מרובע? למה לא? הסיפור של המצאת האבטיח המרובע ביפן יכול ללמד אותנו דבר או שניים על הנחות מוקדמות ופריצת מסגרות חשיבה מקובלות.

 

מיתוסים על חוויית משתמש

"כאשר העיצוב הוא טוב, אין צורך לבדוק אותו". האמירה הזאת מתבססת על ההנחה שמעצב מוצלח ובעל נסיון רב, יוציא תחת ידיו מוצר מעולה בנסיון ראשון. ובכן, מעצבים מעולים יודעים שאין תחליף לבדיקה עם משתמשים אמיתיים. הכתבה הבאה מציגה עשרה מיתוסים נפוצים על תהליך עיצוב חוויית המשתמש.

 

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח