מפגש הערב הקרוב יעסוק באתגרים, ההתלבטויות והפתרונות שהיו חלק מיצירת שני ממשקים שמשפיעים על מיליוני משתמשים. שמולי גולדברג מ-Feedvisor ונאית שמש מ-Ynet יציגו את מקרי הבוחן שלהם ויאפשרו לנו להיחשף לתהליך העבודה שעזר ליצור מוצרים מרתקים.
האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-21.10.2014, אולם ווסטון, בניין ווסטון במכללה האקדמית "תל-אביב יפו". התכנסות בשעה 18:00, הרצאה ראשונה ב-18:30, סיום משוער ב-20:15. חניה ללא תשלום בחניון המכללה, חבר הלאומים 10, תל-אביב. לקבלת הוראות הגעה דרך waze או לטבלת הטרמפים.
ההשתתפות ללא תשלום, אבל נדרשת הרשמה מראש – מספר המקומות מוגבל.
המפגש בחסות:
איך המוצר שלנו תכנן את עצמו – מקרה בוחן מאת Feedvisor
שמולי גולדברג, מנהל שיווק, Feedvison
כשניגשנו לראשונה לאתגר התכנון של מוצר אנליטיקס, לא ידענו מאיפה להתחיל. במקום לנסות למצוא פתרונות בעצמנו, נתנו למשתמשים להחליט במקומנו.
ביצוע מחקר משתמשים ללא מוצר או אפילו אב-טיפוס, נשמע כמו רעיון מאוד משונה. בסופו של דבר, המחקר חסך לנו זמן וסייע לנו ליצור את המוצר המושלם עבור המשתמשים שלנו.
ההרצאה תועבר באנגלית.
מוצר ברמה עולמית – מקרה בוחן אודות תכנון ממשק המונידאל ב-Ynet
נאית שמש, מנהלת מוצר ופרוייקטים, Ynet
כולם אוהבים את המונידאל (גם אם הם שונאים כדורגל). כולם קוראים Ynet. ניהול מוצר עם כמות גדולה של עדכוני תוכן איננו פשוט והוא הופך להיות אפילו קשה יותר כשמתכננים את המוצר למספר רב של פרסונות, כמו ב-Ynet.
מקרה הבוחן יציג את תהליך תכנון הממשק, משלב המחקר ועד נתוני ביצוע והתנהגות בממשק (שהיו מצוינים!). אראה את חשיבות בדיקות המשתמשים וקבלת ביקורת, ואספק כמה טיפים שימושיים שתוכלו ליישם בעצמכם.
ההרצאה תועבר בעברית.
הרשמה
ההשתתפות ללא תשלום, אבל נדרשת הרשמה מראש – מספר המקומות מוגבל.
מגיעים עם רכב? לחצו כאן לקבלת הוראות הגעה דרך waze. מרגישים חברותיים? קחו טרמיפסט! מלאו את הפרטים בטבלת הטרמפים.
מחפשים טרמפ? חפשו מקומות פנויים בטבלת הטרמפים. זו לא רק דרך חסכונית וירוקה להגיע לכנס, זה גם ערוץ נטוורקינג מצוין!
רוצים לדעת מתי האירוע הבא שלנו? הירשמו לעדכונים ונספר לכם.