בית  >  כתבות  > ממשקים שמשפיעים על מיליונים – סיכום ערב, מצגות מלאות וראיונות אישיים עם המרצים

ממשקים שמשפיעים על מיליונים – סיכום ערב, מצגות מלאות וראיונות אישיים עם המרצים

צוות UXI, 23/10/2014. אין תגובות.

מפגש הערב האחרון שקיימנו הביא שני מקרי בוחן של ממשקים שמשפיעים על מיליונים. מקרי הבוחן הללו, של Feedvisor וממשק המונדיאל של Ynet, העלו תובנות רבות ולקחים שניתן ליישם. בפוסט הקרוב תמצאו נקודות עיקריות מההרצאות, מצגות מלאות וראיונות אישיים עם המרצים מאחורי הקלעים.

אירוע הערב הבא שלנו יתקיים ב-12/11 ובו אנו גאים לקחת חלק באירוע ה-World Usability Day. פרטים נוספים בהמשך. קבלו את כל העדכונים על מפגשי הערב בקבוצת ה-meetup שלנו.

 

שמולי גולדברג במהלך ההרצאה

שמולי גולדברג במהלך ההרצאה

 

כך המוצר שלנו עיצב את עצמו – מקרה הבוחן של Feedvisor

שמולי גולדברג, Feedvisor

כשניגשו, ב-Feedvisor, לתהליך האפיון של מוצר שמתבסס על כמות מידע גדולה כל-כך הם קיבלו החלטה יצירתית: במקום להתמודד עם האתגר, לתת למשתמשים להתמודד איתו בשבילם. אחרי תהליך ארוך של משוב של משתמשים ואנשי המקצוע, התקבל מוצר שמותאם לצרכים אמיתיים ולא לרצונות.

נקודות עיקריות מההרצאה:

  • העובדה שהמשתמשים השתמשו בנתונים שנשלחו אליהם כראות עיניהם ולא על פי נוסחאות שנקבעו להם, הולידה פיצ'רים שמבוססים על צרכים אמיתיים.
  • התהליך הזה הקל גם על מנהל המוצר, מפני שלהגיד "לא" לפיצ'רים הופך ליותר קל כי זה מבוסס על צרכים אמיתיים שהלקוחות חוו בעצמם.
  • לשיטת פיתוח זו יש גם אלמנט שיווקי ומכירתי חזק מאוד – הלקוחות הקיימים מרגישים חלק מצוות הפיתוח ותחושת בעלות על המוצר, ואילו לקוחות חדשים מקבלים מוצר שנבנה על ידי אנשים שמבינים את הצרכים של ברמה היומיומית.

 

ראיון אישי עם שמולי גולדברג

כך המוצר שלנו עיצב את עצמו, שמולי גולדברג – המצגת המלאה

 

אפיון מוצר ברמה עולמית – ממשק המונדיאל של Ynet

נאית שמש אפרתי, Ynet

ניהול מוצר עם קהל יעד כה רחב ועם כמות מידע שמתעדכן בכל שנייה, הוא אינו פרוייקט פשוט. מקרה הבוחן הזה מציג את האתגרים בשלב המחקר, כמו גם את העדכונים שנעשו תוך כדי תקופת המשחקים, כלמידה מנתוני אנליטיקס.

נקודות עיקריות מההרצאה:

  • לא מאפיינים אתר למשחקי כדורגל. מאפיינים חוויית מונדיאל – לכן היה חשוב לתקשר את האווירה בשפה העיצובית הכוללת, במתן מידע תומך כגון תמונות מהרחובות, סיפורים של אוהדים, וידאו, קטעי אודיו וכד'.
  • התאמת התוכן להקשר שבו נמצא המשתמש – כשמשתמש נכנס למשחק מסוים שבועיים לפני התרחשותו, ככל הנראה מעניין אותי מידע על הקבוצות, הסטוריית מפגשים וכו'. בזמן המשחק מעניינים אותו עדכונים חיים ואילו אחריו העמוד יציג לו סטטיסטיקה על המשחק עצמו.
  • למרות ההנחה שוידאו מייצר הישארות ארוכה של המשתמש בעמוד מסויים, נתוני אנליטיקס הראו שהקשר השימוש לא תמיד מאפשר צפייה בוידאו (מחוסר זמן או כי המשתמש נמצא במקום לא מתאים). לכן הקפדה על מגוון סוגי תוכן בעמוד שיפרה את מעורבות הגולשים בדפי המשחק ומנעה נטישה מהירה
  • מאיזה מכשיר גולשים? תלוי בשעה וביום – בעוד שבבוקר (במשרד) נכנסים לבדוק מתי יש משחקים או מידע טכני אחר, בערב מירב הכניסות הן מהמובייל (כנראה כבר בבית מול המשחק) לראות את העדכונים מהמשחק.

 

ראיון אישי עם נאית שמש אפרתי

אפיון מוצר ברמה עולמית, נאית שמש אפרתי – המצגת המלאה

עיצוב ממשק המונדיאל: ערן שלו

 

רוצים לראות איך זה נראה?

כל התמונות ממפגש הערב נמצאות בעמוד הפייסבוק שלנו.

 

UXI STUDIO 14bUXI Studio 2014

בחודש דצמבר יתקיים כנס UXI Studio 2014. הכנס ימשיך במסורת של הבאת המרצים הטובים ביותר, מהכנסים הגדולים ביותר בעולם. המרצים יעבירו יום שלם של הרצאות ובנוסף 5 סדנאות של יום שלם כל אחת. מהרו להזמין, כרטיסים מוזלים יהיו זמינים רק עד ה-30/11.

 

 

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח