מפגש הערב האחרון שלנו עסק בשני נושאים שההשפעה שלהם על רווחי החברה היא גדולה מאוד.
מחקר – מור לביא מ-Vigo שיתף שיטות מחקר שסייעו להשקה השלישית של המוצר להיות מוצלחת.
תוכן – עומר מילויצקי כותב על תוכן כבר 7 שנים בבלוג שלו והוא סקר את הכלים החדישים ביותר שבאמצעותם אפיון ותוכן משרתים זה את זה.
בפוסט הזה תמצאו את עיקרי ההרצאות וגם ראיונות בלעדיים עם המרצים, מאחורי הקלעים.
בחודש הבא יתקיים כנס UXI Studio. הכנס כולל 4 ימים של הרצאות וסדנאות UX עם 7 מרצים מהטובים בעולם, שמגיעים כולם לארץ במיוחד עבור הכנס. הצטרפו למאות הרשומים ובואו לקבל כלים מעשיים, השראה ונטוורקינג עם כל קהילת ה-UX בארץ.
למה ההשקה השלישית שלנו הייתה הכי מוצלחת – מקרה בוחן של VIGO
מור לביא, מנכ"ל VIGO
*מור עובד בימים אלה על ההתרחבות הגלובאלית של חברת Leaders ועל סטארטאפ חדש בשם Cymbio
לפני ההשקה השלישית של VIGO, עסקנו במחקר מעמיק של המוצר שלנו, המשתמשים שלנו וגם של המתחרים. התהליך היסודי הזה הניב כמה תובנות מהפכניות מבחינתנו. בשלב הזה היינו יכולים להשיק מוצר שהוא גם שונה וגם טוב יותר.
נקודות עיקריות מההרצאה:
- חשיבות המחקר – ההשקה השלישית של המוצר התבססה על מחקר ארוך ויסודי בו נחבנו מוצרים דומים, נערכו שיחות עם משתמשים הוגדרו מספר פרסונות. שתי ההשקות הקודמות נכשלו כי השלב הזה לא היה קיים בהן.
- התאמת המוצר למשתמשים – אחת המסקנות שעלו מהמחקר היא קיום צרכים שונים לגמרי אצל כל אחת מהפרסונות המשתמשות במוצר. לכן האפיון יצר ממשק מודולרי שבו כל פרסונה תוכל להתאים אותו אישית עבורה.
עקב חיסיון עסקי לא ניתן היה לשתף את המצגת של מור לביא על מקרה הבוחן של VIGO.
ראיון אישי עם מור לביא
חוויית משתמש ותוכן שיווקי, האם אפשר ליצור ביניהם שיתוף פעולה?
עומר מילויצקי, אסטרטגיה דיגיטלית בלאומי קארד ובלוגר בנושא שיווק מבוסס תוכן
מותגים עומדים בפני תחרות מאתגרת אשר מתפתחת בכל יום. דרישות המשתמשים ממשיכות לעלות והם היום מצפים לחוויית משתמש בלתי מתפשרת ולתוכן אשר מיוצר במיוחד עבורם.
אז איך מייצרים את התוכן הנכון, המותאם בדיוק למשתמשים, בפלטפורמה המתאימה? הסוד הוא שילוב של סיפור יצירתי וטכנולוגיה מתקדמת.
נקודות עיקריות מההרצאה:
- הדילמה – השאלה הניצחית האם להתחיל בתוכן או בחוויית המשתמש כנראה תיפתר במציאת נקודת האמצע. שניהם צריכים לבוא לידי ביטוי ולשרת זה את זה.
- קונטקסט – נקודת המפגש בין תוכן לאפיון היא כנראה הקונטקסט. הבנה של הקונטקסט שבו נמצאים המשתמשים תסייע ליצירת שילוב נכון בין אפיון ותוכן.
- חדשנות – ישנן דרכים חדשניות מאוד להנגיש תוכן. פתרונות מעניינים שנגישים היום הם: Flipboard, Facebook Paper ועוד.
ראיון אישי עם עומר מילויצקי
רוצים לראות איך זה נראה?
כל התמונות ממפגש הערב נמצאות בעמוד הפייסבוק שלנו
UXI Studio 2014
בחודש דצמבר יתקיים כנס UXI Studio 2014. הכנס ימשיך במסורת של הבאת המרצים הטובים ביותר, מהכנסים הגדולים ביותר בעולם. המרצים יעבירו יום שלם של הרצאות ובנוסף 5 סדנאות של יום שלם כל אחת. מהרו להזמין, כרטיסים מוזלים יהיו זמינים רק עד ה-30/11.