אתרי מסחר ותהליכי מכירה באינטרנט הפכו לחלק מרכזי בעבודת המאפיינים. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשר למשתמשים לקבל שירות טוב יותר מהשירות בחנות האמיתית. בין אם מדובר באתר המוכר מוצר יחיד או חנות שלמה, להפוך מבקרים באתר לקונים זהו אתגר אפיוני ממעלה ראשונה.
אז איך נייצר חוויית קניה טובה, כזאת שתגרום להם לקנות בפעם הראשונה ולחזור לקנות גם בעתיד? אין תשובה אחת נכונה, אבל ברור שתהליך קניה נכון הוא תוצר של מחקר, תהליך אפיון ובדיקות תקופתיות.
הקלטת ההרצאה של ליאור יאיר (נטקראפט) מכנס UXI Live 2010 מוצגת כאן במלואה.
שלום ליאור,
הרצאה מעניינת, שמח שהעלו אותה…
מה שקצת היה חסר לי זה התייחסות למוצרים וירטואלים, או סיפוק שירותים המחוייבים כמנוי / תשלום חודשי.
יכול להיות נחמד להציג את אבני היסוד בתור סוג של עשרת הדיברות ל-E-commerce.
אבי כהן,
מאוד נהניתי מההרצאה המקוונת, אני בחרתי במסלול אפליקציות בכנס.
בנוגע לנושא האמון, צויין שם, שעדיף להציע מספר אפשרויות מצומצם מאשר את כלל האפשרויות (ליאור מביא דוגמא של איקאה ובחירה מתוך 1,000 מטבחים לעומת לעומת רק 2 שהוצעו לו ע"י המתווכת).
צריך לזכור בהקשר הזה שיש כאן 2 הנחות סמויות שחייבים לקחת בחשבון לפני שמתחילים להוריד את רוב האפשרויות מהקונה:
– שהקונה מודע לכך שישנם עוד אפשרויות מעבר למה שהוצע לו (הוא צריך לדעת שיש 100 מטבחים פוטנציאליים)
– שסינון האפשרויות נעשה באופן המיטבי בשבילו (במקרה של ליאור, הסינון נעשה ע"י מעצבת מקצועית)
הרצאה מצויינת!
תודה!
הרצאה מאלפת! חבל שכל כך קצרה 🙂
תודה.
סליחה על השטחיות אבל באיזה כלי הוא העביר את המצגת?
יוסי, זה הכלי:
http://prezi.com/
תודה רבה על כל התגובות, זה בהחלט מחמם את הלב.
אני מקווה שבשנה הבאה יהיה יותר זמן ואז אוכל להעמיק בנושא ההרצאה.
למי שכן רוצה להעמיק בנושא אני ממליץ על הספר הבא:
http://www.goodreads.com/book/show/1081835.E_Commerce_User_Experience
ואני תמיד זמין בפורומים פה ובמייל לכל שאלה או התייעצות.
הרצאה מרתקת יאיר
🙂
הי ברק / ליאור
לא כל כך קשור, אבל איך מתמודדים עם עברית בפרצי?
ראיתי שהם עדיין לא תומכים…
http://community.prezi.com/prezi/topics/how_can_i_enter_hebrew_text_into_prezi
הי אוריאל,
מצטער אבל פרזי לא תומכים בעברית.
זאת אחת הסיבות שלאני לא משתמש בתוכנה לעיתים קרובות.
ההתמודדות שלי היתה פשוטה : לתת לסטודיו שלנו לייצר לי תמונות של כל שקף בפורמט
PNG שקוף. לא משהו שאני ממליץ לעשות בדרך כלל.
תודה 🙂 פתרון יפה.
למעשה, לאחרונה אחד הנושאים (themes) שלהם התחיל לתמוך בעברית הפוכה. עדיין קשה לקרוא לזה תמיכה, אבל זה הרבה יותר טוב מהמצב שאתה לא יכול להכניס תווים בעברית בכלל.
הי ויטלי, תודה.
עברתי על הנושאים שיש בCOLORS ולא מצאתי אחד שמאפשר להזין תווים בעברית.
לא קריטי…
תודה!
זה נושא שנקרא Photographer, זה אחד הקהים.