בית  >  כתבות  > וואו! מסתבר שיש דרך קלה להתמקצע מהר בנושאים חשובים

וואו! מסתבר שיש דרך קלה להתמקצע מהר בנושאים חשובים

צוות UXI, 21/3/2016. אין תגובות.

כנס UXI Live 2016
2/6 – 29/5, Avenue, קרית שדה התעופה

הסדנאות המעשיות בכנס UXI Live 2016 מאפשרות ללמוד במהירות, תוך תרגול מעשי, נושאים חשובים: כולן משלבות לימוד תיאורטי עם עבודה בפועל. לא רק שתקבלו רעיונות חדשים שתוכלו ליישם בעבודה, על הדרך תכירו גם אנשים חדשים, ממגוון חברות, שישבו יחד אתכם בשולחן ויבצעו אתכם את התרגול המעשי.

>> לסדנאות באתר הכנס

שבוע שלם של UX!

כן, שמעתם נכון! השנה, מלבד יום ההרצאות בכנס, יש לנו עוד 5 סדנאות נפלאות שבהן תוכלו לצלול קצת יותר לעומק ולהתנסות במגוון השיטות והפתרונות – וגם לקבל משוב לייב מהמנחים וממשתתפי הסדנה האחרים – כך שתוכלו לחזור לעבודה עם ארגז כלים שכבר התנסיתם בהם.

איזה סדנאות יהיו בכנס?

1. The Workshop Workshop

מה תלמדו: כיצד מתכננים ומעבירים סדנה. חיוני לכל מי שעושה עבודת אפיון ועיצוב ביחד עם צוות מקצועי או לקוחות, ומקיים, כחלק מהתהליך, מפגשים בהם מתקיים תהליך עבודה משותף כדי לגבש תפיסות (למשל: מה הכיוון שצריך לקחת עם המוצר?) או פתרונות (למשל: איך יראה עמוד הבית?) הסדנה כוללת עבודה מעשית, כלים ומשוב.
למי זה מתאים: מאפייני חוויית משתמש, מנהלי מוצר, מנהלי עיצוב וכל מי שבמסגרת המקצועית, עומד מול קהל ומנחה אותו בעבודה מעשית (למשל: סדנת פרסונות).
המנחה: Russ Unger כתב את אחד מספרי היסוד בתחום חוויית המשתמש – "A Project Guide to UX Design". הוא גם מנהל תחום ה-UX במיזם האמריקני 18F, סוכנות פדרלית ענקית שהוקמה במטרה להפוך את כל השירותים הציבוריים בארצות הברית לזמינים ברשת.
עוד על הסדנה:
הסדנה הזו מיועדת לכל מי שמוביל סשנים של חשיבה צוותית, מעביר סדנאות של עבודה מעשית עם לקוחות או עם צוות, כחלק מתהליך אפיון ה-UX או מחוץ לו, או למי שרוצה לבצע פעילויות כאלה בפעם הראשונה. כשאתם עומדים מול הקהל ועליכם מוטלת האחריות להוביל את הקהל דרך לימוד ועשייה משותפת, עולות שאלות רבות כמו: איך מתכננים את תהליך העבודה, מה יקרה מתי? איך נותנים משוב? איך מתמודדים עם טיפוסים שונים של משתתפים בסדנה?

לפרטים נוספים והרשמה

 

2. Designing Change

מה תלמדו: כל הכלים והשיטות להטמיע שינויים בממשק. איך מתמודדים עם ההתנגדות של המשתמשים והופכים את השינוי לכזה שאנשים יקבלו במהרה.
למי זה מתאים: מאפייני חוויית משתמש, מנהלי מוצר, מעצבים וכל מי שמשתתף בתהליכי redesign והוספה של פיצ'רים חדשים – בחברות מוצר או בסטודיו לאפיון ועיצוב.
המנחה: Christina Wodtke היא מרצה מנוסה. באמתחתה ניסיון רב שבו הובילה תהליכי redesign בחברות כמו Yahoo, Linkdin, Zynga ועוד. מעבר לעבודתה המעשית עם לקוחות, היא גם מרצה באוניברסיטת Stanford.
עוד על הסדנה:
תהליכי אפיון ועיצוב מחדש הם תהליכים לא פשוטים. המשתמשים לא אוהבים שינויים, מה שגורם גם לאנשים אחרים בארגון לא לאהוב שינויים. אבל, בכל זאת, תמיד צריך להתעדכן. אז איך עושים את זה? בסדנה הזו תוכלו ללמוד ממי שעשתה את זה בחברות הגדולות ביותר בעולם.

לפרטים נוספים והרשמה

 

3. איך ליצור מיקרו-קופי אנושי, מדוייק ממותג

מה תלמדו: פתרונות והמון עבודה מעשית על המילים שיהפכו את הממשק שלכם לברור יותר, שמיש יותר ואנושי יותר.
למי זה מתאים: בעיקר מאפייני חוויית משתמש וכל מי שמילים מעסיקות אותו.
המנחה: כנרת יפרח, "גברת מיקרו-קופי", העבירה הרצאה בנושא מיקרו-קופי ב-UXI Live הקודם, שנבחרה לטובה ביותר באותו כנס. מאז, ההרצאה התגבשה לכדי סדנה שנועדה לתת המון דוגמאות והשראה, ולהתחיל ליצור יחד מיקרו-קופי עבור הממשקים שלכם.
עוד על הסדנה:
בסדנה הזאת נלמד לראות את המותגים כבעלי אישיות שבאה לידי ביטוי במילים, במיקרו-קופי. כל מותג והשפה שלו, כל מותג והדברים שחשוב לו לדבר עליהם, כל מותג וצורת הדיבור הייחודית לו. כך יהפכו המילים הטכניות והקורקטיות למילים עשירות ומלאות אופי שיוצרות קשר אנושי וקרוב עם המשתמש.

לפרטים נוספים והרשמה

 

וזאת רק רשימה חלקית של והמנחות והמנחים המנוסים של הסדנאות

 

4. סדנת עיצוב למאפיינים

מה תלמדו: עקרונות ויסודות עיצוב. תלמדו איך גורמים למסכים להראות טוב ואיך לתקשר עם מעצבים בשפה מקצועית ועניינית.
למי זה מתאים: מאפייני חוויית משתמש, מנהלי מוצר, מתכנתים, אנשי תוכן.
המנחה: עדוא שביט הוא מעצב ומרצה ותיק עם מעל ל-20 שנות ניסיון. הוא לימד ב-HIT וביוניק יו איי, ומתמחה באפיון ועיצוב מערכות, ובדרכים להפוך אותן לנעימות למראה ולהפעלה. הסדנאות של עדוא קיבלו באופן עקבי דירוג של 4.7-4.9 מתוך 5, בכל הסדנאות שהעביר איתנו בשנה האחרונה.
עוד על הסדנה:
לא למדתם עיצוב? אין שום סיבה שהמסכים שאתם יוצרים לא יראו טוב. בין אם אנחנו מתכננים מוצר, שירות או רעיון, אנחנו חייבים לדעת איך להעביר את המסר שלנו בצורה אסתטית כדי להשיג את המטרה. הסדנה הזו מיועדת לכל מי שמרגיש שהמסכים שהוא יוצר היום לא נראים מספיק טוב בלי שיעברו דרך מעצב או מעצבת טובים. זה לא חייב להיות ככה!

לפרטים נוספים והרשמה

 

5. רספונסיב מאפס למאה

מה תלמדו: עקרונות מובילים, פתרונות מעשיים וסטנדרטיים (תבניות), ליווי בדיקות שמישות ופיתוח.
למי זה מתאים: הסדנה מתאימה למאפיינים, מעצבים, מנהלי מוצר, מנהלי שיווק ויזמים שרוצים ללמוד בצורה יסודית על Responsive Design.
המנחה: אורן שמיר מתכנן ממשקים כבר למעלה מ-9 שנים. עד היום הוא התנסה באפיון ממשקים הן כיועץ חיצוני והן כמנהל מוצר "בתוך הבית", כך שהוא מרגיש בבית גם בתהליכים מהירים וקצרים, וגם בארוכים ועמוקים.
עוד על הסדנה:
הגיע הזמן שתדעו מה זה Responsive Design עד הסוף. אם אתם מסתכלים על נתוני האנליטיקס במערכות שאתם אחראיים עליהן, אתם בוודאי רואים את העליה העצומה בכמות גדלי המסך של המשתמשים שלכם. אם אתם מאפיינים, מעצבים או מנהלים אתרים ואפליקציות ווב ורוצים לאפשר למשתמשים שלכם חוויה אופטימלית בכל מסך, הסדנה הזו בשבילכם!

לפרטים נוספים והרשמה

 

תהיו מוכנים להמון עבודה מעשית, ושיתוף פעולה עם אנשים חדשים

 

 

 

כתבות בנושאים דומים



תגובות

אין תגובות עדיין.

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח