חוקים חדשים באתרי מסחר אלקטרוני שישפיעו על הכיס שלכם | כך האפליקציות הגדולות מניעות אותנו לפעולה – וידאו | גדלים, שימושים וכל מה שאתם צריכים לדעת על Favicon | כך תבנו מעגל משוב איכותי בתוך הצוות | 3 עקרונות חשובים בכתיבת תיאור מוצר באתרי eCommerce
ועוד קישורים מצויינים שממש רציתם לקרוא השבוע, אבל הלכו לאיבוד בפיד
איך A/B testing פשוט הגדיל את יחס ההמרה ביותר מ-100%?
טיפים מצוינים לתמחור, היררכית מידע ועוד
"התייחסו אל ההמשתמש כאילו הוא שיכור" – כנראה התיאור הכי טוב של מה בעצם עושה מאפיין חוויית משתמש
favicon 101: כל השאלות שלא ידעתם לשאול, כמו למה צריך אותו בכלל ובאיזה גודל צריך לעצב אותו? כל התשובות בקישור
ההמבורגר פיצל את עולם ה-UX לבעד ונגד… ותלוי. כאן תמצאו 4 סיבות שבגללן אסור לכם להשתמש בתפריטי המבורגר ומספר פתרונות אלטרנטיביים. אז באיזה צד אתם?
לחסוך למשתמשים שלב או לחיצה בדרך – כך האפליקציות הגדולות דואגות להניע אותנו לפעולה ולשיתוף. וידאו חדש של Luke Wrolewski
תיאור מוצר צריך לכלול תשובות לשאלות המשתמשים, להיות ישיר ולסייע בהשוואה בין מוצרים. עוד? בקישור הבא
נמאס לכם מהבחור שתמיד שותק במהלך design reviews? יש לכם חבר צוות שיורה ביקורות קטלניות ומפיל כל רעיון? המפתח לצוות מאושר ופרודוקטיבי – בניית מעגל משוב איכותי
לאחרונה נכנסו לתוקפם באנגליה חוקים שמגנים על משתמשים באתרי eCommerce.
איך זה משפיע על הכיס שלכם?