מפגש הערב של חודש נובמבר יעסוק בתרגום ציפיות המשתמשים אל מוצרים טובים ומכניסים יותר. האירוע יכלול מקרה בוחן מאת מור לביא, אודות VIGO, מערכת לניהול מדיה חברתית והרצאה של עומר מילויצקי, שיראה איך מייצרים חיבור אפקטיבי בין חווית משתמש לבין שיווק מבוסס תוכן.
כל משתתפי האירוע יכנסו להגרלה בה יוכלו לזכות בכרטיס כניסה מתנה ליום ההרצאות של UXI STUDUIO!
האירוע יתקיים ביום רביעי, ה-26.11.2014, באולם ווסטון, בניין ווסטון במכללה האקדמית "תל-אביב יפו". התכנסות בשעה 18:00, הרצאה ראשונה ב-18:30, סיום משוער ב-20:00. חניה ללא תשלום בחניון המכללה, חבר הלאומים 10, תל-אביב. לקבלת הוראות הגעה דרך waze או לטבלת הטרמפים.
ההשתתפות ללא תשלום, אבל נדרשת הרשמה מראש – מספר המקומות מוגבל.
למה ההשקה השלישית שלנו הייתה הכי מוצלחת – מקרה בוחן של VIGO
מור לביא, מנכ"ל, VIGO לפני ההשקה השלישית של VIGO, עסקנו במחקר מעמיק של המוצר שלנו, המשתמשים שלנו וגם של המתחרים. התהליך היסודי הזה הניב כמה תובנות מהפכניות מבחינתנו. בשלב הזה היינו יכולים להשיק מוצר שהוא גם שונה וגם טוב יותר.
בהרצאה נדבר על מקרה הבוחן של VIGO, מערכת לניהול מדיה חברתית מבית יפעת מחקרי מדיה. מקרה הבוחן יציג את הדרך בה צריך להתבצע מחקר טוב. מחקר כזה יתרום ליצירת מוצר טוב יותר שמייצר יותר הכנסות לעסק.
ההרצאה תועבר בעברית.
חוויית המשתמש ותוכן שיווקי – האם ניתן ליצור ביניהם שיתוף פעולה?
עומר מילויצקי, פיתוח עסקי ואסטרטגיה, "לאומי קארד" מותגים עומדים בפני תחרות מאתגרת אשר מתפתחת בכל יום. דרישות המשתמשים ממשיכות לעלות והם היום מצפים לחוויית משתמש בלתי מתפשרת ולתוכן אשר מיוצר במיוחד עבורם.
אז איך מייצרים את התוכן הנכון, המותאם בדיוק למשתמשים, בפלטפורמה המתאימה? הסוד הוא שילוב של סיפור יצירתי וטכנולוגיה מתקדמת.
ההרצאה תועבר בעברית.
הרשמה
ההשתתפות ללא תשלום, אבל נדרשת הרשמה מראש – מספר המקומות מוגבל.
מגיעים עם רכב?
לחצו כאן לקבלת הוראות הגעה דרך waze. מרגישים חברותיים? קחו טרמיפסט! מלאו את הפרטים בטבלת הטרמפים.
מחפשים טרמפ?
חפשו מקומות פנויים בטבלת הטרמפים. זו לא רק דרך חסכונית וירוקה להגיע לכנס, זה גם ערוץ נטוורקינג מצוין! רוצים לדעת מתי האירוע הבא שלנו? הירשמו לעדכונים ונספר לכם.