בית  >  כתבות  > הסיפורים שלכם: החזר על השקעה (ROI) בחוויית משתמש

הסיפורים שלכם: החזר על השקעה (ROI) בחוויית משתמש

ברק דנין, 13/3/2010. תגובה אחת.

אנחנו עובדים על כתבה שתציג החזר על השקעה (ROI) בחוויית משתמש, ואנחנו מחפשים דוגמאות, סיפורי מקרה, בעברית. אם יש לכם סיפורי מקרה כאלה שאפשר לפרסם, נשמח לשמוע. זה יכול להיות משהו קטן, כמו שינוי בטופס הרשמה או בעיצוב מסך שהוביל לעלייה באחוזי המרה (conversion rate – כמה אנשים עושים מה שרצינו שיעשו במסך, כמו לקנות/להירשם וכו'), ועד לתכנון מחדש של מערכת שהביא להצלחות משמעותיות.


דוגמה אמיתית

הנה סיפור לדוגמה שאני אוהב להשתמש בו, בעיקר בגלל המשמעות הכלכלית הדרמטית. למי שלא ראה כפתור ששווה 300 מיליון דולר, כדאי להצץ.

איך מודדים החזר על השקעה

מדידה של החזר על השקעה יכולה להתבצע באמצעים חד-משמעיים, כמותיים כמו:

  • עליה במכירות ואחוזי המרה.
  • עליה בתנועה באתר (traffic) או שימוש במוצר.
  • חסכון בעלויות, למשל: ירידה בכמות פניות לשירות הלקוחות.
  • שיפור במדדי שמישות כמותיים: אחוזי הצלחה, זמן ביצוע משימה (יעילות) ועוד.

או דרך מדדים יותר עדינים, איכותניים, כמו:

  • עניין
  • שביעות רצון
  • קלות שימוש
  • תועלת

לאן לכתוב

את הסיפורים שלכם אתם מוזמנים לשלוח אלי, ל-barak@uxi.org.il, ונפרסם אותם עם קרדיט הולם, כמובן. אם אין לכם זמן לכתוב נשמע לראיין אתכם.

תודה!

כתבות בנושאים דומים



תגובות

תגובה אחת לכתבה

כתיבת תגובה

לא יוצג בשום מקום

לא חובה

רוצים שהתמונה שלכם תופיע עם התגובה? העלו אותה ל-Gravatar.

שלח